  • 1. Data: 2009-07-10 21:36:09
    Temat: KK alior - o co tutaj chodzi ...
    Od: chriska <c...@g...pl>

    Po krótce

    w okresie rozliczeniowym dokonałem :
    płatności bezgotówkowych na 1266 zł
    przelew z racunku karty 301zł (pobrana prowizja 3,1zł)
    dzisiaj naliczono mi (z wyciągu rachunk ukarty):

    12.66 Zwrot Cash-Back Cash Back
    Kapitał: 12.66 Opłaty i prowizje:
    1.51

    w sumie zwrócono mi :14,17 zł

    i otóż nasówa sie pytanie - co oznacza tajemnicze opłaty i prowizje
    1,51zł?

    czy ktroś z grupowiczów miał podobną sytuację?

  • 2. Data: 2009-07-10 21:41:19
    Temat: Re: KK alior - o co tutaj chodzi ...
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "chriska" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Z jakichś powodów zwrócono Ci 0,5% sumy przelewów wykonanych z karty -
    półkeszbek. Pobrana prowizja to chyba 3,01 a nie 3,1...

  • 3. Data: 2009-07-11 08:44:08
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 10 Lip, 23:36, chriska <c...@g...pl> wrote:
> [...]
    > 1,51zł?
    >
    > czy ktroś z grupowiczów miał podobną  sytuację?

    może to podatek?

    --
    plusz
    www.KalkulatorLokat.pl

  • 4. Data: 2009-07-11 13:12:48
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sat, 11 Jul 2009 01:44:08 -0700, plusz napisał(a):

    > może to podatek?

    Do 760 zł rocznie podatku się nie płaci.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl