  • 21. Data: 2009-03-07 16:17:13
    Temat: Re: Alior Speed
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Mar, 11:07, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > Dzwoń z VoIP-a, będziesz miał 2c za minute.

    Ja dzwonie tak rzadko, ze nawet nie odczuje :) Ale dzieki! Vonage
    kiedys bardzo mi pomoglo zaoszczedzic duuuzo kasy.

    Wracajac do tematu klientow zagranicznych, 4 minuty i 68 centow
    pozniej :) informuje ze Alior nadal twardo stoi na stanowisku: "Nie
    bedzie Amerykanin plul nam w twarz i konta aktywowal!".

    Nastepna rozmowe zaczne od odspiewania Mazurka Dabrowskiego... ;)

  • 22. Data: 2009-03-07 16:25:42
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 7 Mar 2009 08:17:13 -0800 (PST)
    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Wracajac do tematu klientow zagranicznych, 4 minuty i 68 centow
    > pozniej :) informuje ze Alior nadal twardo stoi na stanowisku: "Nie
    > bedzie Amerykanin plul nam w twarz i konta aktywowal!".

    Trzeba do jakiegoś rzecznika uderzyć, albo do TVNu ;)

    > Nastepna rozmowe zaczne od odspiewania Mazurka Dabrowskiego... ;)

    Stanowczo za słabo. Rota tudzież zdecydowanie bardziej stanowczo -
    Bogurodzica! No i nie zapomnij wysłać dwa nagie miecze.

    Xenocide

  • 23. Data: 2009-03-07 16:28:19
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    a.googlegroups.com...
> [...]

    bedzie Amerykanin plul nam w twarz i konta aktywowal!".

    Nastepna rozmowe zaczne od odspiewania Mazurka Dabrowskiego... ;)

    Nie tak, nie tak, zapomniałeś jak się rzeczy załatwia w kraju nad Wisłą.

    Jeśli chcesz, w poniedziałek-wtorek zadzwonię do pani, która otwierała mi
    konto w Aliorze (oddział w Wawie) i niedawno dzwoniła z pytaniem, czy
    wszystko ok - i pogadam o Twojej sytuacji. Może coś się uda.

    Pozdrawiam,
    k.

  • 24. Data: 2009-03-07 16:35:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 7 Mar 2009 20:28:19 +0400
    "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

> [...]
    > otwierała mi konto w Aliorze (oddział w Wawie) i niedawno dzwoniła z
    > pytaniem, czy wszystko ok - i pogadam o Twojej sytuacji. Może coś się

    W sumie fakt, też się podpytam u siebie czy da się coś zrobić.
    Spadniemy na nich, jak jastrząb z jasnego nieba, i to z kilku stron naraz :)

    Xenocide

  • 25. Data: 2009-03-07 16:36:21
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Mar, 11:28, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > Nie tak, nie tak, zapomniałeś jak się rzeczy załatwia w kraju nad Wisłą.

    Gorzej! :) Ja jestem "spoza ukladu" - ja nie mam "znajomych". :)

    > Jeśli chcesz, w poniedziałek-wtorek zadzwonię do pani, która otwierała mi
    > konto w Aliorze (oddział w Wawie) i niedawno dzwoniła z pytaniem, czy
    > wszystko ok - i pogadam o Twojej sytuacji. Może coś się uda.

    "Your the best!" :) Jakbys mogl... Bede wdzieczny.

    Karte juz mam. Numer konta tez.

  • 26. Data: 2009-03-07 16:42:07
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Mar, 11:35, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > W sumie fakt, też się podpytam u siebie czy da się coś zrobić.
    > Spadniemy na nich, jak jastrząb z jasnego nieba, i to z kilku stron naraz :)

    Swoja droga, czy tylko ja widze absurd tej sytuacji z Aliorem? :)

    - "Bo widza panstwo, ja bym BARDZO chcial placic panstwu trzy zlote co
    miesiac..."
    - "NIE!"

    :)

  • 27. Data: 2009-03-07 16:55:53
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 7 Mar 2009 08:42:07 -0800 (PST)
    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > - "Bo widza panstwo, ja bym BARDZO chcial placic panstwu trzy zlote co
    > miesiac..."

    Że o spredzie już nie wspomnę.

    Xenocide

  • 28. Data: 2009-03-07 17:08:21
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Mar, 11:55, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Że o spredzie już nie wspomnę.

    Ja tam planuje glownie cos wplacic, zanim dolar spadnie do np. 2
    zlotych :) Wyplacac bede pozniej i raczej w zlotowkach... Albo juz w
    Euro :)

  • 29. Data: 2009-03-07 17:18:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 7 Mar 2009 09:08:21 -0800 (PST)
    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Ja tam planuje glownie cos wplacic, zanim dolar spadnie do np. 2
    > zlotych :) Wyplacac bede pozniej i raczej w zlotowkach... Albo juz w
    > Euro :)

    To chyba lepiej by Ci było założyć konto w Polbanku (tylko nie wiem
    czy się w ogóle da), mają chyba najlepsze przeliczniki w pl, no chyba że
    może w jakimś Getinie - przy większej kwocie jakieś negocjacje czy coś
    podobnego można uskuteczniać.

    Xenocide

  • 30. Data: 2009-03-07 17:27:58
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 7 Mar, 12:18, xbartx <b...@h...net> wrote:

> [...]
    > czy się w ogóle da), mają chyba najlepsze przeliczniki w pl, no chyba że
    > może w jakimś Getinie - przy większej kwocie jakieś negocjacje czy coś

    Heh... W moim przypadku proces znalezienia odpowiedniej oferty jest
    wielostopniowy:

    1. Znalezc najlepsza oferte
    2. Sprawdzic w regulaminach w internecie jak dany bank podchodzi do
    "obcych"
    3. Przekazac te wiedze pracownikowi danego banku. W miare delikatnie
    zeby nie przytloczyc nadmiarem informacji. :)
    4. Przekonac pracownika banku do postapienia zgodnie z procedurami, a
    z braku tychze - ze zdrowym rozsadkiem.

    Zazwyczaj dochodze do punktu 3, czasami moge poprzestac juz na 2. :DD