  • 1. Data: 2009-03-06 18:57:08
    Temat: Aukcje kredytowe
    Od: "Patryk" <p...@w...pl>

    Przeglądałem dziś sobie Internet, popijając mocne i zimne piwko i trafiłem
    na ciekawy serwis:

    http://www.aukcjekredytowe.pl/1/234

    Korzystał już ktoś z niego? Jakie wrażenia?

    --
    Patryk

  • 2. Data: 2009-03-06 20:02:30
    Temat: Re: Aukcje kredytowe
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "Patryk" <p...@w...pl> wrote in message
    > Przeglądałem dziś sobie Internet, popijając mocne i zimne piwko i trafiłem
    > na ciekawy serwis:
    >
    > http://www.aukcjekredytowe.pl/1/234
    >
    > Korzystał już ktoś z niego? Jakie wrażenia?

    IDIOTA.

    Spadaj stąd wreszcie z tym swoim nachalnym spamem i punktami, które zbierasz
    każdego, kto kliknie w link.

    Jeśli kogoś naprawdę interesuje, to klikać tylko na "czysty" link:
    http://www.aukcjekredytowe.pl

    k.

  • 3. Data: 2009-03-06 20:36:50
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 6 Mar, 21:02, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:
> [...]
    > każdego, kto kliknie w link.
    >
    > Jeśli kogoś naprawdę interesuje, to klikać tylko na "czysty"
    link:http://www.aukcjekredytowe.pl

    Szkoda że nie ma wersji demo bo nie chcę mi się rejestrować .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus