  • 41. Data: 2009-03-08 17:47:22
    Temat: Re: Alior Speed
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 8 Mar, 13:15, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    > Co to, kopiarka im się zepsuła?

    :) W "moim" stanie nie ma oddzialow HSBC :) To sa wymagania przy
    otwieraniu konta przez internet.

    Ale zadanie jest od czapy, bo nawet przy zakladaniu kont w oddzialach
    (innych bankow) nikt nigdy nie wymagal "oryginalu karty SSN do
    wgladu". A przez internet jest zazwyczaj jeszcze mniej formalnosci.

    > Dla mnie taka sieć moich kont powiązana możliwościami przelewu to coś jak zabawa w
    facebook ;)

    Taa... tylko z, powiedzmy, piecioma kashmirimi powiazanymi w
    siec... :) Nudny taki facebook :)

  • 42. Data: 2009-03-09 12:03:30
    Od: t...@g...com

    wie ktos jak jest traktowana ta operacja na karcie kredytowej? jako
    operacja bezgotowkowa?

  • 43. Data: 2009-03-09 18:01:56
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "Piotr Gralak" <g...@g...pl> wrote in message
    > nowa usługa aliora.
    >
    > https://www.speed.aliorbank.pl/speed/
    >
    > w skrócie - przelewy na rachunek aliora z dowolnej karty kredytowej bez
    > prowizji (jak transakcja internetowa). haczyk: waluta transakcji to EUR,
    > USD, GBP a przelew na rachunek w PLN.

    Właśnie dostałem cynka o tym, co ma się pojawić w wersji 2.0 Speeda. M.in.
    ma być coś o nazwie "szablony beneficjentów", czyli po polskiemu książka
    adresowa odbiorców; i indywidualnie zapamiętywane adresy do każdej karty
    (billing address).

    Ciekawe. Żeby jeszcze tylko zmniejszyli czas oczekiwania na przelew, byłoby
    super. Dla porównania, taki Moneybookers udostępnia środki w ciągu kilku
    sekund po autoryzowaniu trasakcji kartcianej.

    pzdr.
    k.

  • 44. Data: 2009-03-11 12:32:46
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > w skrócie - przelewy na rachunek aliora z dowolnej karty kredytowej bez
    > prowizji (jak transakcja internetowa). haczyk: waluta transakcji to EUR,

    Usługa powinna się nazywać Alior Slow. Na próbę przelałem 3 euro z
    mbankowej ryby.
    W mBanku transakcja karciana już jest rozliczona, a w aliorze przelew
    jeszcze na podane aliorowskie konto do chwili obecnej nie doszedł.

  • 45. Data: 2009-03-11 12:34:14
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:gp8b1a$7c5$1@news.task.gda.pl...

> [...]
    > W mBanku transakcja karciana już jest rozliczona, a w aliorze przelew
    > jeszcze na podane aliorowskie konto do chwili obecnej nie doszedł.

    Zapomniałem dopisać, że transakcję zleciłem 7 marca.

  • 46. Data: 2009-03-11 13:29:32
    Od: BK <b...@g...com>

    On Mar 11, 1:34 pm, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:
    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    > wiadomościnews:gp8b1a$7c5$1@news.task.gda.pl...

    >     Zapomniałem dopisać, że transakcję zleciłem 7 marca.

    A ile tam delkaruja w regulaminie? 3 dni robocze? 7-8 [sobota-
    niedziela] to akurat wypadnie jakos dzis...

  • 47. Data: 2009-03-12 07:00:29
    Od: "iktorn4" <iktorn676@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Także puściłem próbną transakcję na 3 EUR 7 marca, na koncie środki zobaczyłem
    wczoraj. 7-8 to weekend, więc pieniądze doszły faktycznie w ciągu 3 dniach roboczych.

  • 48. Data: 2009-03-12 09:20:07
    Od: b...@g...com

    On 12 Mar, 08:00, "iktorn4" <iktorn676@WYTNIJ_TOwp.pl> wrote:
> [...]
    wczoraj. 7-8 to weekend, więc pieniądze doszły faktycznie w ciągu 3 dniach roboczych.
    A jak jest z kursem? Ile % prowizji na przeliczeniu?

  • 49. Data: 2009-03-12 09:24:58
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 11 Mar, 13:34, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:
    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    > wiadomościnews:gp8b1a$7c5$1@news.task.gda.pl...

    >     Zapomniałem dopisać, że transakcję zleciłem 7 marca.

    transakcja rozliczona jako zakup bezgotowkowy?

  • 50. Data: 2009-03-12 11:03:38
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > A jak jest z kursem? Ile % prowizji na przeliczeniu?

    Marnie. Przy 3 euro z mBankowej ryby zeszło 14,51 zł, na koncie aliorowskim
    pojawiło się 13,57 zł.

    Jeśli nie brać pod uwagę spredu mBankowego, to alior odkupił 1 euro po
    4,5233 zł (na dzień 11.03.2009).