    From: "MarekZ" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior i sumowanie limitow kart
    Date: Wed, 12 Nov 2008 19:57:47 +0100

    Użytkownik "Szymon" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gff7rn$b7l$1@news.dialog.net.pl...

    > O ile w ogole idzie :-) Bo moze zacznie isc dopiero od 17.11. Niemniej
    > masz racje - jakas poszlaka. A brales zlota czy srebna?

    Nie miałem wyboru, musiałem złotą, ale to chyba bez różnicy.

    > Cos wiesz moze o przelewach z karty (za media czy na dowolny rachunek)?

    Nie pytałem. Nawet jak nie na dowolny, dla mnie to bez większej różnicy. ;-)

    > Natomiast na pewno juz wiesz czy wystarczy oswiadczenie, ze zamkniesz
    > stare czy sami (np. wzorem Getina) zamykaja stara karte.

    Nie pytałem dokładnie (nie sądzę aby ona to już wtedy wiedziała), ale na 90%
    trzeba będzie wypełnić oświadczenie o zamknięciu starej karty.

    Pytałem natomiast czy mogę wziąć złotą kartę z plastikiem od srebrnej.
    Dziewczyna stwierdziła, że nie da się, przynajmniej na razie, bo potem ma
    być duży wybór plastików. To mnie lekko zraziło. Ale że ogólnie była bardzo
    miła, nie męczyłem jej. Zobaczymy jak to będzie.

    marekz