  • 1. Data: 2010-01-18 06:24:22
    Temat: Alior- nie działają kody sms
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Od wczoraj nie mogę dokonać przelewu. Sms'y nie przychodzą. Czy tylko u
    mnie ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2010-01-18 08:23:50
    Temat: Re: Alior- nie działają kody sms
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 07:24:22 +0100, Mithos napisał(a):

    > Od wczoraj nie mogę dokonać przelewu. Sms'y nie przychodzą. Czy tylko u
    > mnie ?

    W A nie sprawdzałem, ale kolega mówił, że nie chodzą esy w mbanku - co
    najlepsze tylko do play, bo zmienił nr na plusa i poszło bez problemu.
    Więc może i w tym przypadku to nie wina banku tylko operatora.

    Xenocide

  • 3. Data: 2010-01-18 08:59:19
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hj15qm$j6h$1@inews.gazeta.pl

    > W A nie sprawdzałem, ale kolega mówił, że nie chodzą esy w mbanku - co
    > najlepsze tylko do play, bo zmienił nr na plusa i poszło bez problemu.
    > Więc może i w tym przypadku to nie wina banku tylko operatora.

    w mBanku do PLAY nie dochodziły SMSy na stare telefony - sam tego
    doświadczyłem. Po przerzuceniu karty SIM do innego (nowego) aparatu wszystko
    wróciło do normy.

  • 4. Data: 2010-01-18 09:03:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 07:24:22 +0100, Mithos napisał(a):

    > Od wczoraj nie mogę dokonać przelewu. Sms'y nie przychodzą. Czy tylko u
    > mnie ?

    Tylko. Wczoraj robilem przelew, dzisiaj tez, wszystko gra.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2010-01-18 10:17:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 18 Jan 2010 09:59:19 +0100, Valdi napisał(a):

    > w mBanku do PLAY nie dochodziły SMSy na stare telefony - sam tego
    > doświadczyłem. Po przerzuceniu karty SIM do innego (nowego) aparatu
    > wszystko wróciło do normy.

    No kolega ma nokię E72, więc raczej to nie to. Resetował ją i w ogóle.
    Poza tym miał tak już drugi raz, no i dał sobie generalnie z play spokój
    - no i nie ma się w sumie co dziwić.

    Xenocide

  • 6. Data: 2010-01-18 11:40:44
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hj1cgm$j6h$3@inews.gazeta.pl

    > No kolega ma nokię E72, więc raczej to nie to. Resetował ją i w ogóle.
    > Poza tym miał tak już drugi raz, no i dał sobie generalnie z play spokój
    > - no i nie ma się w sumie co dziwić.

    :) No to nie wiem co :) U mnie przerzucenie z N3510 do 3120C pomogło :), ale
    coraz częściej się zastanawiam czy nie podać w mBanku zagranicznego numeru
    telefonu aby na niego dostawać hasełka.