  • 1. Data: 2010-01-18 09:58:23
    Temat: Konto firmowe w HSBC
    Od: scream <n...@p...pl>

    Konto Business Direct w HSBC:

    - bezplatne prowadzenie
    - darmowy debetowy MC i dodatkowe karty
    - darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów
    - przelewy 1 pln
    - kredytówka MC tylko 49 zł, oprocentowany 17,88%, GP 54 dni

    Oferta jak na mój gust bardzo dobra, pytanie tylko - gdzie jest w niej
    haczyk? HSBC nie kojarzy mi się z bankiem dla "zwykłych" ludzi czy małych
    firm, bo kiedys nawet zeby moc otworzyc konto trzeba bylo zadeklarowac
    calkiem spore wpływy (8-10 tysiecy?); a ta oferta jest skierowana wlasnie
    do tych najmniejszych, i nie stawiają praktycznie żadnych wymagań co do np.
    minimalnego obrotu.

    Zastanawiam się gdzie pójść z Aliora i HSBC wydaje sie dobrym wyborem.

    --
    best regards,
    scream