eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior odpowiedzial na "niedyskrecje"Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
    Date: Thu, 01 Aug 2013 21:05:44 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <ktebi8$69e$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-207-174-252.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1375383944 6446 87.207.174.252 (1 Aug 2013 19:05:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Aug 2013 19:05:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10.8; rv:17.0) Gecko/20130620
    Thunderbird/17.0.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:594643
    [ ukryj nagłówki ]

    No wiec po pelnych 5 tygodniach (przyszla tydzien temu, nie logowalem
    sie i nie zauwazylem) mam odpowiedz na moja reklamacje odnosnie
    "poinformowania o saldzie bez weryfikacji".

    "Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na reklamację, prosimy o przyjęcie następujących wyjaśnień.
    Z zaniepokojeniem przyjęliśmy informację o zachowaniu naszego Pracownika
    z Oddziału [...]. Podkreślamy, że udzielenie Panu informacji o wysokości
    salda rachunku bez przeprowadzenia pełnej weryfikacji danych osobowych
    jest niedopuszczalne. O zaistniałej sytuacji został poinformowany
    bezpośredni przełożony Doradcy oraz Dyrektor Regionu. Zapewniamy, że
    zdarzenie to będzie miało wymierny wpływ na ocenę pracy Bankiera.
    Bezpieczeństwo danych naszych Klientów oraz zgromadzonych przez nich
    środków jest dla nas sprawą priorytetową, tym bardziej jesteśmy
    zbulwersowani opisaną przez Pana sytuacją.
    W tym miejscu pragniemy bardzo Pana przeprosić za zachowanie naszego
    Pracownika. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, by podobne
    sytuacje nie miały nigdy więcej miejsca. Wyrażamy nadzieję, że zdarzenie
    to nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z Alior Bank S.A.

    Z poważaniem
    [...]
    Specjalista ds. Reklamacji
    i Skarg
    Zespół Reklamacji i Skarg
    Departament Operacji
    Alior Bank S.A."

    To moze nie wplynie negatywnie, ale ciagle psucie TOiP juz raczej tak.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1