-
Data: 2013-08-01 21:12:43
Temat: Re: Alior odpowiedzial na "niedyskrecje"
Od: DanW <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2013-08-01 21:05, neoniusz pisze:
> No wiec po pelnych 5 tygodniach (przyszla tydzien temu, nie logowalem
> sie i nie zauwazylem) mam odpowiedz na moja reklamacje odnosnie
> "poinformowania o saldzie bez weryfikacji".
>
> "Szanowny Panie,
> W odpowiedzi na reklamację, prosimy o przyjęcie następujących wyjaśnień.
> Z zaniepokojeniem przyjęliśmy informację o zachowaniu naszego Pracownika
> z Oddziału [...]. Podkreślamy, że udzielenie Panu informacji o wysokości
> salda rachunku bez przeprowadzenia pełnej weryfikacji danych osobowych
> jest niedopuszczalne. O zaistniałej sytuacji został poinformowany
> bezpośredni przełożony Doradcy oraz Dyrektor Regionu. Zapewniamy, że
> zdarzenie to będzie miało wymierny wpływ na ocenę pracy Bankiera.
> Bezpieczeństwo danych naszych Klientów oraz zgromadzonych przez nich
> środków jest dla nas sprawą priorytetową, tym bardziej jesteśmy
> zbulwersowani opisaną przez Pana sytuacją.
> W tym miejscu pragniemy bardzo Pana przeprosić za zachowanie naszego
> Pracownika. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, by podobne
> sytuacje nie miały nigdy więcej miejsca. Wyrażamy nadzieję, że zdarzenie
> to nie wpłynie negatywnie na dalszą współpracę z Alior Bank S.A.
>
> Z poważaniem
> [...]
> Specjalista ds. Reklamacji
> i Skarg
> Zespół Reklamacji i Skarg
> Departament Operacji
> Alior Bank S.A."
>
> To moze nie wplynie negatywnie, ale ciagle psucie TOiP juz raczej tak.
Ale pracownikowi, który w dobrej wierze podał Ci w danej chwili
informację nie będzie już tak wesoło
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?