  • 1. Data: 2010-04-13 19:19:20
    Temat: Alior, prowizja za wpłatę?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Byłem dzis w Aliorze, załatwić sprawę. Przy kasie rzuciła mi się w oczy
    wywieszka: " Wpłata gotówki na rachunek obcy prowadzony w Alior Banku -
    0,5%, minimum 8 złotych." .
    Myślałem, ze jest zmiana w TOiP. Wracam do domu, przeglądam TOiP, zero
    złotych. Co jest grane? Wolna amerykanka?

    wiatrak

    P.S. Byłem trzeźwy.

  • 2. Data: 2010-04-13 20:00:41
    Temat: Re: Alior, prowizja za wpłatę?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Myślałem, ze jest zmiana w TOiP. Wracam do domu, przeglądam TOiP, zero
    > złotych. Co jest grane? Wolna amerykanka?

    Nie narzekaj, wpłać na swoje i zrób przelew. Bezpłatny.
    Pzdr.

  • 3. Data: 2010-04-13 20:03:30
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2010-04-13 21:19, wiatrak pisze:
> [...]
    > Myślałem, ze jest zmiana w TOiP. Wracam do domu, przeglądam TOiP, zero
    > złotych. Co jest grane? Wolna amerykanka?

    Może to opłata za wpłatę na rachunki firmowe?

    Darek

  • 4. Data: 2010-04-13 20:29:35
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie narzekaj, wpłać na swoje i zrób przelew. Bezpłatny.
    > Pzdr

    Nie mam kasiory :(

    wiatrak