  • 1. Data: 2010-04-13 17:39:26
    Temat: Re: MBANK - Wypłacaj ze wszystkich bankomatów!
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Pewna osoba, czyli ztomasz,
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    KONTO/bankomaty.html

    Poważnie?
    Nie godej? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 2. Data: 2010-04-14 16:06:30
    Od: ztomasz <z...@o...eu>

    W dniu 2010-04-13 19:39, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:

    > Poważnie?
    > Nie godej? :-)

    A ja sadzilem, ze jest to miejsce dla powaznych osob chcacych dowiedziec
    sie czegos odnosnie oferty na rynku. Jesli sie mylilem to oznacza, ze
    takie serwery news nie maja racji bytu :P
    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=