  • 11. Data: 2011-04-29 20:48:38
    Temat: Re: Alior "wyższa kultura bankowości"
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 29 Kwi, 22:18, lukz <l...@v...pl> wrote:

    > Ps. Ty tez lubisz siedziec w robocie po godzinach za darmo?
    Ale można inaczej, mamy oddział czynny do 18:10 a wszędzie piszemy,
    że do 18 ;)

  • 12. Data: 2011-04-29 22:10:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-29 22:17, Darek pisze:

    > To wracamy do epoki niewolnictwa?

    Teraz to sie nazywa "klient nasz pan".

  • 13. Data: 2011-04-29 22:11:25
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-29 22:23, Łukasz pisze:

    > Była skarga. Wybroniłem się :)
    >
    > A chcielibyście codziennie siedzieć po pracy za darmo, bo ktoś sobie
    > przyjdzie na sam koniec? Ja do sklepu nie wchodzę na 15-20 minut przed
    > zamknięciem bo wiem, że przeze mnie pracownik będzie siedział po
    > godzinach.

    A jak klient podpisze umowe "po godzinach" to niby taki pracownik nie
    dostanie prowizji? Nie rozmieszaj mnie.

    "jak mi ktoś przychodzi do biura na 10 minut przed zamknięciem, to
    umowy nie dostanie"

    Ciekawy system...

  • 14. Data: 2011-04-29 22:55:18
    Od: Łukasz <l...@g...com>

    On 30 Kwi, 00:11, neoniusz <n...@j...org> wrote:

> [...]
    > dostanie prowizji? Nie rozmieszaj mnie.
    >
    > "jak mi ktoś przychodzi do biura na 10 minut przed zamknięciem, to

    Zależy co klient chce kupić :) Za to co sprzedaje się najlepiej nie
    płacą, albo grosze.
    I też nie o to chodzi aby za wszelką cenę siedzieć po godzinach. Plany
    sprzedażowe, planami, prowizje, prowizjami, ale życie prywatne jest
    ważniejsze.
    Ja umowy (długiej, skomplikowanej) nie wypiszę. Jak pisałem już
    wcześniej mogę przedstawić ofertę i przygotować wszystko na dzień
    następny do odbioru nawet za minutę przed zamknięciem - wtedy
    przynajmniej WIEM, że wyjdę później, a klient nie może przyjść też
    wcześniej bo sam gdzieś pracuje w podobnych godzinach - wtedy jest OK,
    bo ja mam przygotowaną całą dokumentację i gdyby coś się nie zgadzało,
    klient zmienia zdanie to nanoszę już tylko korekty do umowy - a to
    trwa znacznie krócej.

    Ale w wypadku: "Dzisiaj Wyższa Kultura Bankowości zamknęła mi drzwi
    dosłownie przed nosem o godzinie 18:01" (zakładając, że pracowali do
    18:00) oraz "Takiego chamstwa się nie spodziewałem". To dla mnie jest
    coś nie tak z klientem.

  • 15. Data: 2011-04-30 06:33:39
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    lukz wrote:

    > Ty tez lubisz siedziec w robocie po godzinach za darmo?

    Naprawdę musicie w tej bankowości i ubezpieczeniach
    przychodzić godzinę wczesniej do pracy i godzinę później wychodzić,
    a płacą Wam tylko za te godziny kiedy obsługujecie klienta, a za cała
    resztę,
    to już nie? Napisz po prostu, że płacą ZA MAŁO.
    A nie, że nie płacą za to czy za tamto.

  • 16. Data: 2011-04-30 06:54:33
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Dlatego też w najbliższy dzień roboczy zamierzam się wynieść z tej
    > dziadowni raz
    > na zawsze. Was również do tego zachęcam ;)

    a dokad, jesli laska ?

  • 17. Data: 2011-04-30 07:09:07
    Temat: Re: Alior
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    Łukasz <l...@g...com> napisał(a):
    ..
    > Ale w wypadku: "Dzisiaj Wy=BFsza Kultura Bankowo=B6ci zamkn=EA=B3a mi drzwi
    > dos=B3ownie przed nosem o godzinie 18:01" (zak=B3adaj=B1c, =BFe pracowali d=
    > 18:00) oraz "Takiego chamstwa si=EA nie spodziewa=B3em". To dla mnie jest
    > co=B6 nie tak z klientem.

    No ok, może mnie trochę poniosło... no ale zrozumiałbym gdyby te drzwi były
    już zamknięte, przychodze o 18.01 spoźniłem sie ok, nie mam do nikogo
    pretensji.
    Ale pani przekręcała klucz w momencie gdy ja miałem rękę na klamce z drugiej
    strony drzwi, było parę sekund po 18, widziała mnie, a nawet nie otworzyła,
    tylko rozmawiała przez szybę, gdy powiedziałem że ja tylko do kasy odwrociła
    się na pięcie bez słowa. No sorry ale w jakimś urzędzie mogłbym się tego
    spodziewać, ale nie w banku który reklamuje się jako "wyższa kultura"....

  • 18. Data: 2011-04-30 07:13:42
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    To i tak nie tak zle, u mnie poczta polska zamyka drzwi 15 minut przed
    zamknieciem, aby obsluzyc obecnych w srodku przed godzina zamkniecia.

    a.

  • 19. Data: 2011-04-30 07:31:46
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (30.04.2011 09:13), Wemif wrote:
    > To i tak nie tak zle, u mnie poczta polska zamyka drzwi 15 minut przed
    > zamknieciem, aby obsluzyc obecnych w srodku przed godzina zamkniecia.

    Ale pewnie nie siłuje się z kimś kto ma rękę na klamce?

    p. m.

  • 20. Data: 2011-04-30 08:21:35
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Łukasz nadaje:
> [...]
    > przyjdzie na sam koniec? Ja do sklepu nie wchodzę na 15-20 minut przed
    > zamknięciem bo wiem, że przeze mnie pracownik będzie siedział po

    Pracuję w kinie. Często zdąży się że przyjdzie taki jeden z drugim 20
    min. przed seansem i chce aby mu bilet sprzedać. Nie obchodzi go że tu
    mam biurko, różne rzeczy do uporządkowania. Cały dzień bezczynnie w domu
    siedział a teraz przyszedł i marudzi. Czasami jeszcze jakąś dziewczynę
    przyprowadzi, spryciarz wie że przeskrobał i myśli że przy kobiecie będę
    się hamował i mu nie powiem głośno co myślę. Myli się głęboko!