    From: Łukasz <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior "wyższa kultura bankowości"
    Date: Fri, 29 Apr 2011 15:55:18 -0700 (PDT)

    On 30 Kwi, 00:11, neoniusz <n...@j...org> wrote:

    > A jak klient podpisze umowe "po godzinach" to niby taki pracownik nie
    > dostanie prowizji? Nie rozmieszaj mnie.
    >
    > "jak mi ktoś przychodzi do biura na 10 minut przed zamknięciem, to
    > umowy nie dostanie"
    >
    > Ciekawy system...

    Zależy co klient chce kupić :) Za to co sprzedaje się najlepiej nie
    płacą, albo grosze.
    I też nie o to chodzi aby za wszelką cenę siedzieć po godzinach. Plany
    sprzedażowe, planami, prowizje, prowizjami, ale życie prywatne jest
    ważniejsze.
    Ja umowy (długiej, skomplikowanej) nie wypiszę. Jak pisałem już
    wcześniej mogę przedstawić ofertę i przygotować wszystko na dzień
    następny do odbioru nawet za minutę przed zamknięciem - wtedy
    przynajmniej WIEM, że wyjdę później, a klient nie może przyjść też
    wcześniej bo sam gdzieś pracuje w podobnych godzinach - wtedy jest OK,
    bo ja mam przygotowaną całą dokumentację i gdyby coś się nie zgadzało,
    klient zmienia zdanie to nanoszę już tylko korekty do umowy - a to
    trwa znacznie krócej.

    Ale w wypadku: "Dzisiaj Wyższa Kultura Bankowości zamknęła mi drzwi
    dosłownie przed nosem o godzinie 18:01" (zakładając, że pracowali do
    18:00) oraz "Takiego chamstwa się nie spodziewałem". To dla mnie jest
    coś nie tak z klientem.