  • 1. Data: 2009-05-30 12:44:52
    Temat: Alior - zmiana TOiP
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacy
    jne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=81,Zmiana-Taryfy-Op
    lat-i-Prowizji-dla-Klientow-Indywidualnych

    Nowe KK np. :
    - Karta Samochodowa - oferująca 1% premii na zakup polis w LINK 4 i 1,5%
    na zakup paliwa, a także zniżki w warsztatach samochodowych oraz na
    zakup ubezpieczeń. Dodatkowo premia 100 zł w prezencie.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-05-30 21:17:18
    Temat: Re: Alior - zmiana TOiP
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Maj, 14:44, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > - Karta Samochodowa - oferująca 1% premii na zakup polis w LINK 4 i 1,5%
    > na zakup paliwa, a także zniżki w warsztatach samochodowych oraz na
    > zakup ubezpieczeń. Dodatkowo premia 100 zł w prezencie.

    Wiesz, co można zrobić z polisą z Link 4 ? Zwłaszcza polisą AC ?

  • 3. Data: 2009-05-31 10:54:40
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

> [...]
    > na zakup paliwa, a także zniżki w warsztatach samochodowych oraz na zakup
    > ubezpieczeń. Dodatkowo premia 100 zł w prezencie.

    Przelew zagraniczny otrzymany z tytułu renty/emerytury - 80 zł. Kuriozum.
    Czym taki przelew się różni od normalnego przelewu zagranicznego oprócz
    tego, że właściciel rachunku na który on przychodzi może być starym albo
    schorowanym człowiekiem?

  • 4. Data: 2009-05-31 12:03:44
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 31 Maj, 06:54, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

> [...]
    > Czym taki przelew się różni od normalnego przelewu zagranicznego oprócz
    > tego, że właściciel rachunku na który on przychodzi może być starym albo

    Na podstawie opisu Multibanku:

    http://www.multibank.pl/pomoc/faq/?z=1423&t=1482

    - wymaga wiekszej obrobki technicznej przez bank.

    "Bank na podstawie art. 35 ust. 1 pkt 1 tejże ustawy, dokonując
    wypłaty emerytur/rent z zagranicy - zobowiązany jest jako płatnik do
    poboru zaliczek miesięcznych od wypłacanych świadczeń."

    Ale prawie 1,000 zl / rok za samo otrzymywanie renty wydaje sie
    "nieco" zaporowe.

    Mam wrazenie ze Alior raczej nie jest bankiem lubiacym rzeczy
    "nietypowe" i "niestandardowe".

  • 5. Data: 2009-05-31 13:46:46
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 31 Maj, 12:54, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

> [...]
    > Czym taki przelew się różni od normalnego przelewu zagranicznego oprócz
    > tego, że właściciel rachunku na który on przychodzi może być starym albo

    Mają z tym trochę zachodu, ponieważ, jako płatnik, musza obliczyć,
    pobrać i wpłacić podatek na rachunek US, nadto wystawic informację
    roczną. Ale opłata paskarska..!

  • 6. Data: 2009-05-31 14:41:29
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    pewne i tak robi to jakis automat....

  • 7. Data: 2009-05-31 15:12:54
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-31, eg <e...@w...pl> wrote:

    > pewne i tak robi to jakis automat....

    Z moich doświadczeń wynika, że akurat przelewy zagraniczne
    są obsługiwane najczęściej białkowo.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl