  • 1. Data: 2009-05-30 13:05:55
    Temat: Bankomaty BZWBK
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    Witam. Czy w sieci bankomatów BZWBK, można wejść do menu wyboru kwoty,
    wpisując błędny pin? Albo czy po trzykrotnie błędnym wpisaniu, karta i
    tak nie jest blokowana? Tak jest tylko u nich, czy to ja jestem "w tyle"?

    --
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2009-05-30 18:29:04
    Temat: Re: Bankomaty BZWBK
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Karol Y pisze:
    > Witam. Czy w sieci bankomatów BZWBK, można wejść do menu wyboru kwoty,
    > wpisując błędny pin? Albo czy po trzykrotnie błędnym wpisaniu, karta i
    > tak nie jest blokowana? Tak jest tylko u nich, czy to ja jestem "w tyle"?

    tak, można wejść do wyboru kwoty przy błędnym pinie

    na reszte pytań odpowiedzi nie znam :)

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2009-05-30 18:45:24
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 30 May 2009 15:05:55 +0200, Karol Y napisał(a):

> [...]
    > wpisując błędny pin? Albo czy po trzykrotnie błędnym wpisaniu, karta i
    > tak nie jest blokowana? Tak jest tylko u nich, czy to ja jestem "w

    Nie tylko u nich. Dawno temu zdarzyło mi się to samo w Euronecie i w
    Pekao (karta nie-Pekao). Sprawdzanie PIN-u następowało dopiero w momencie
    próby obciążenia rachunku.

  • 4. Data: 2009-05-30 19:42:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Nie tylko u nich. Dawno temu zdarzyło mi się to samo w Euronecie i w
    > Pekao (karta nie-Pekao). Sprawdzanie PIN-u następowało dopiero w momencie
    > próby obciążenia rachunku.

    potwierdzam euronet dopiero przy próbie finalizacji sprawdza pin
    debetówka mbank

  • 5. Data: 2009-05-30 19:43:38
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Nie tylko u nich. Dawno temu zdarzyło mi się to samo w Euronecie i w
    > Pekao (karta nie-Pekao). Sprawdzanie PIN-u następowało dopiero w momencie
    > próby obciążenia rachunku.

    Tak się właśnie zastanawiałem, bo mi się przytrafiło ;-) Dodatkowo, z
    rozpędu i "zonka" że coś jest nie tak, próbowałem 4 razy i dopiero za
    czwartym do mnie doszło, że mam dalej kartę w łapie.

    --
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2009-05-30 20:35:54
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak się właśnie zastanawiałem, bo mi się przytrafiło ;-) Dodatkowo, z
    > rozpędu i "zonka" że coś jest nie tak, próbowałem 4 razy i dopiero za
    > czwartym do mnie doszło, że mam dalej kartę w łapie.

    Jak ci miało zablokować kartę, jezeli nie była włożona i bamkomat nie
    wiedział jakiej karty dotyczy twoje wbijanie pinu.

    wiatrak

  • 7. Data: 2009-05-31 15:37:57
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Jak ci miało zablokować kartę, jezeli nie była włożona i bamkomat nie
    > wiedział jakiej karty dotyczy twoje wbijanie pinu.

    Mam na mysli to, że po źle wpisanym pinie nie wydało mi się dziwne, że
    bankomat zwrócił mi karte. Dopiero potem to zrozumialem i dotarło do
    mnie, że na szczeście karte jeszcze mam.

    Wytłumaczyłem? ;-)

    --
    Mateusz Bogusz