  • 21. Data: 2010-03-30 13:17:53
    Temat: Re: Allegro Działanośc Bankowa
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 15:09:55 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > zadałem konkretne pytanie w tku, prosze o odpowidz na nie a nie komentowanie
    > samego mechanizmu platnosci

    Przeczytaj może regulamin, zanim zaczniesz zadawać bezsensowne pytania.

    1.2
    Podmiotem świadczącym usługę Płacę z Allegro za zakupy na rzecz
    Użytkowników i na zlecenie QXL Poland Sp. z o.o., jako agent rozliczeniowy
    jest PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 60-324 Poznań, przy ul. Marcelińskiej
    90, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy
    Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego
    Rejestru Sądowego pod numerem 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości
    4.000.000 złotych w całości opłaconym, posiadająca NIP: 779-23-08-495,
    zwana dalej "Agentem Rozliczeniowym".
    1.3
    Usługa Płacę z Allegro za zakupy polega na przyjmowaniu przez Agenta
    Rozliczeniowego, przelewów pieniężnych dokonywanych przez Kupujących w celu
    zapłaty za Towar, które na ich polecenie przekazywane są na rachunki
    bankowe wskazane przez Sprzedających. Warunkiem przekazania wpłat, o
    których mowa powyżej, jest zobowiązanie pieniężne, powstałe w wyniku
    dokonanej transakcji pomiędzy Sprzedającym i Kupującym w ramach Allegro. W
    ramach usługi Płacę z Allegro za zakupy nie obsługiwane są transakcje w
    następujących kategoriach Allegro: "Samochody", "Motocykle" , "Inne pojazdy
    oraz łodzie" oraz "Nieruchomości".

    Jak chcesz coś "udupiać" to zajmij się PayU.

    A jak się nie podoba wymuszanie przez Allegro stosowania "Płacę z Allegro"
    to zmień miejsce handlowania, albo sprzedawaj za pobraniem.

    --
    Kojer

  • 22. Data: 2010-03-30 13:20:20
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > albo kłamiesz albo allegro Cię nie lubi. znajomy ma dosyć duży sklep na
    > allegro i przelew dostaje zawsze na drugi dzień. może teraz są jakieś
    > opóźnienia, ze względu na wzrost ilości transakcji, ale przed
    > "przymusem" nie było opóźnień.

    buahaha, a moze znajomy korzystal z narzedzie płatności allegro a nie płace
    z allegro ? Bo tam rzecziwiscie tak bylo.

    > to wytłumacz teraz po co sklepy udostępniają możliwość płatności kartą,
    > mimo, że muszą za to płacić prowizję? widać opłaca się.
    > Ty dostajesz takie narzędzie za darmo i jeszcze masz pretensje.
    > Sprawdź też, po jakim czasie sklepy dostają kasę za takie płatności, bo
    > jest to dużo więcej niż czas jaki zajmuje to allegro.

    dostaja trak jak maja w umowie albo na koneic dnia jest zlecany przelew albo
    w innym terminie, tu chodzi o to ze allegro
    trzyma te kase mimo ze nie musi i nia obraca. Gdyby place z allegro to byla
    opcja - nie bylo by sprawy ja i tak z tego korzystalem,
    ale teraz allegro zmusza sprzedajacych do przyjmowania takich wplat i
    pozbawia ich mozliwoaci obracania kasa przez kilka dni roboczych.

  • 23. Data: 2010-03-30 13:20:57
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-03-30 15:09, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > zadałem konkretne pytanie w tku, prosze o odpowidz na nie a nie komentowanie
    > samego mechanizmu platnosci

    najpierw odpowiedz na pytanie, czemu allegro na każde 100 przelewów
    morduje jedno dziecko?

    na Twoje pytanie odpowiedź brzmi: "allegro nie przetrzymuje przelewów i
    nie wrzuca je na lokaty", oczywiście możesz dalej się upierać, że
    allegro płaci prowizję od transakcji, po to, żeby przez 3 dni zarobić na
    oprocentowanej lokacie, ale to się kwalifikuje albo na powtórkę
    matematyki w zakresie podstawówki albo na lekarza.

  • 24. Data: 2010-03-30 13:22:56
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-03-30 15:20, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > buahaha, a moze znajomy korzystal z narzedzie p?atno?ci allegro a nie p?ace
    > z allegro ? Bo tam rzecziwiscie tak bylo.

    mówię o pza.

> [...]
    > ale teraz allegro zmusza sprzedajacych do przyjmowania takich wplat i
    > pozbawia ich mozliwoaci obracania kasa przez kilka dni roboczych.

    jak ktoś kupi u Ciebie przedmiot i nie zapłaci w ciągu 5 minut to też go
    będziesz pozywał, że nie możesz obracać swoją kasą.

  • 25. Data: 2010-03-30 13:24:26
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    > oprocentowanej lokacie, ale to się kwalifikuje albo na powtórkę
    > matematyki w zakresie podstawówki albo na lekarza.

    chocby mieli zarobic 1/10 tego co stracili przyumujac taka wplate to nadal
    jest to inwestowaniem, zalozenie bylo ze
    kasa jest wrzucana na kroterminowe lokaty i pytanie proste - nie odpowiadaj
    jezlei nie wiesz- czy firma moze wrzucac czyjas kase na lokate nie prowadzac
    d. bankowej

  • 26. Data: 2010-03-30 13:24:44
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > Przeczytaj może regulamin, zanim zaczniesz zadawać bezsensowne pytania.

    regulamin nie daje mi odpowiedzi na zadane pytanie.

  • 27. Data: 2010-03-30 13:25:55
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > jak ktoś kupi u Ciebie przedmiot i nie zapłaci w ciągu 5 minut to też go
    > będziesz pozywał, że nie możesz obracać swoją kasą.

    nie bo dopoki nie zaplaci nie bedzie to moja kasa, a nalezna mi kasa, a jak
    ktos mi pusci wplate przez place z allegro to bedzie to moja kasa .

  • 28. Data: 2010-03-30 13:27:53
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-03-30 15:24, wspolna-flaszka.pl pisze:

> [...]
    > jezlei nie wiesz- czy firma moze wrzucac czyjas kase na lokate nie prowadzac

    1/10000000 będzie bliżej prawdy

    nie odpowiedziałeś na moje pytanie, czemu allegro morduje dzieci.
    Pamiętaj, że nie pytam, "czy" allegro morduje, tylko "czemu", więc nie
    próbuj odpisywać, że allegro nie morduje dzieci.

  • 29. Data: 2010-03-30 13:28:21
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 15:24:44 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > regulamin nie daje mi odpowiedzi na zadane pytanie.

    Potrafisz czytać?
    Tam wyraźnie jest napisane kto pośredniczy w przelaniu pieniędzy pomiędzy
    sprzedającym i kupującym.

    --
    Kojer

  • 30. Data: 2010-03-30 13:30:18
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-03-30 15:25, wspolna-flaszka.pl pisze:

    > nie bo dopoki nie zaplaci nie bedzie to moja kasa, a nalezna mi kasa, a jak
    > ktos mi pusci wplate przez place z allegro to bedzie to moja kasa .

    nie, ja przelałem kasę do PayU i zleciłem im przelanie tej kasy Tobie.
    tak jak to robi np. poczta, żabka, etc.

    idąc Twoim tokiem rozumowania, to wszystkie firmy, pp, etc. które
    umożliwiają wypłatę od X złotych są bankami, bo przetrzymują Twoją kasę.