  • 11. Data: 2010-03-30 13:00:07
    Temat: Re: Allegro Działanośc Bankowa
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > A w którym miejscu wymusza?

    jezeli masz opcje przedplaty w opcjach wysilki allegro wlacza automatycznie
    place z allegro i nie pozwala tego wylaczyc,
    place z allegro ma sie stac podstawowym narzedziem platnosci na allegro i
    nie bylo by problemu gdyby odrazu na zadanie zlecali wyplate.

  • 12. Data: 2010-03-30 13:00:12
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-03-30 14:50, wspolna-flaszka.pl pisze:
    > U?ytkownik "Paul" <e...@e...com> napisa? w wiadomo?ci

    > bo 3 dni maja w regulaminie, a po z atym wiem po ilu dniach przelew zostaje
    > zrealizowany
    > (kilkadziesiat wyplat juz mialem) , zreszta nie o to pytalem a o to czy
    > prawo pozwala na inwestowanie nie swoich pieniedzy
    > bez posiadania odpowiednich licencji ?

    przelewy się nie teleportują, tylko chodzą elixirem, więc nie dostaniesz
    przelewu "w już".
    Ustaw sobie automatyczne przelewy (od 20 pln) i nie będziesz czekał.
    Po drugie przestań gadać głupoty o inwestowaniu pieniędzy :D
    allegro bierze na siebie prowizję, za transakcję (to, że sobie odbija to
    w innych opłatach to jest zupełnie inna sprawa).
    Policz teraz, ile allegro płaci prowizji od płatności KK, mtransferem i
    innymi szybkimi przelewami i jak to się ma do oprocentowania tych
    środków przez te z kosmosu wzięte 3 dni.

    A pomysł, aby Płacę z allegro było przymusowe jest genialny. Wreszcie
    nie muszę wybierać aukcji, gdzie jest udostępnione PzA, tylko mogę
    kupować wszędzie i płacić KK jak człowiek, niezależnie od tego, że
    sprzedający motłoch sobie tego nie życzy.

  • 13. Data: 2010-03-30 13:05:23
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 14:49:38 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > a sprzedawcy wysla przelew po minimum 3 dniach roboczych, dla sprzedawcy ma
    > to znaczenie zwlaszcza gdy handluje towarami.

    No patrz, a jakoś nie wkurwia cię to, że klient ci płaci zanim dostanie
    towar. W regulaminie jest "do 3 dni", mogą wysyłać od razu. Jak się nie
    podoba to sobie załóż sklep internetowy i olej to pazerne allegro, przecież
    oni cię okradają bo prowizję od sprzedaży biorą.

    --
    Kojer

  • 14. Data: 2010-03-30 13:07:06
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:hossko$sqp$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > place z allegro ma sie stac podstawowym narzedziem platnosci na allegro i
    > nie bylo by problemu gdyby odrazu na zadanie zlecali wyplate.

    Ale klienci nie mają obowiazku z tego korzystac. Chociaz ja jako kupujacy
    uważam to za super rozwiazania i kilka razy zdarzyło sie ze wybrałem
    konkretna oferta dlaatego że było płace z allegro a konkurent nie miał
    takiej opcji.

    Krzysiek

  • 15. Data: 2010-03-30 13:07:08
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > przelewy się nie teleportują, tylko chodzą elixirem, więc nie dostaniesz
    > przelewu "w już".
    > Ustaw sobie automatyczne przelewy (od 20 pln) i nie będziesz czekał.

    nie wypowiadaj sie na temat o ktorym pojecia nie masz, mi nie chodzi o
    moment kiedy zostaje zlecony przelew
    mi chodzi o czas od momentu klikniecia zlec wyplate lub przy automtycznej
    wyplacie do momentu kiedy zostaje ten przelew w rzeczywistosci zlecony, czas
    ten zwykle wynosi 3 dni robocze.

    > Po drugie przestań gadać głupoty o inwestowaniu pieniędzy :D
    > allegro bierze na siebie prowizję, za transakcję (to, że sobie odbija to
    > w innych opłatach to jest zupełnie inna sprawa).

    nikt nie zmusza allegro do narzucania place z allegro

    > Policz teraz, ile allegro płaci prowizji od płatności KK, mtransferem i
    > innymi szybkimi przelewami i

    a co mnie to obchodzi ?

    >jak to się ma do oprocentowania tych
    > środków przez te z kosmosu wzięte 3 dni.

    z regulaminu nie z kosmosu
    teoretycznie do 3 roboczych w praktyce zawsze 3 dni robocze, wyjatkiem byl
    okres bezposrednio przed wigilia i sylwestrem

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 16. Data: 2010-03-30 13:08:16
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    > uważam to za super rozwiazania i kilka razy zdarzyło sie ze wybrałem
    > konkretna oferta dlaatego że było płace z allegro a konkurent nie miał

    ale sprzedajacy ma obowiazek taka wplate przyjac zmuszajac sie tym samym do
    niedysponowania zarobiona kasa przez minimum 3 dni robocze.

  • 17. Data: 2010-03-30 13:08:18
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 30 Mar 2010 15:00:07 +0200, wspolna-flaszka.pl napisał(a):

    > jezeli masz opcje przedplaty w opcjach wysilki allegro wlacza
    > automatycznie place z allegro i nie pozwala tego wylaczyc,

    Ale przecież nie wymusza, klient może zapłacić w inny sposób jeśli chce
    (i jeśli się umówisz na za pobraniem to raczej nie zapłaci w ten sposób).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] dobry fotograf w mieście Wrocław ==> http://foto-krzyki.pl

  • 18. Data: 2010-03-30 13:09:55
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    znaczenie zwlaszcza gdy handluje towarami.

    > No patrz, a jakoś nie wkurwia cię to, że klient ci płaci zanim dostanie
    > towar.

    nie mi ale allegro ja moge top otrzymac dopiero po kilku dniach,

    >W regulaminie jest "do 3 dni", mogą wysyłać od razu.

    ale nie wysylaja, i nie o to pytalem w watku

    >Jak się nie
    > podoba to sobie załóż sklep internetowy i olej to pazerne allegro,
    > przecież
    > oni cię okradają bo prowizję od sprzedaży biorą.

    zadałem konkretne pytanie w tku, prosze o odpowidz na nie a nie komentowanie
    samego mechanizmu platnosci

  • 19. Data: 2010-03-30 13:12:45
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    > Ale przecież nie wymusza, klient może zapłacić w inny sposób jeśli chce

    ale jezeli chce w ten to wymusza na mnie przyjmowanie tkiej wplaty i
    pozbawia mnie mozliwosci dysponowania ta kasa przez kilka dni.

    > (i jeśli się umówisz na za pobraniem to raczej nie zapłaci w ten sposób).

    za pobraniem nie sprzedaje, ja sprzedaje uslugi wiec nie mam cisniecnia
    takiego jak Ci ktorzy handluja towarami
    zwlaszzca zjezeli place z anie po wygranych aukcjach (i wysylka jest np z
    hurtowni do klienta)

  • 20. Data: 2010-03-30 13:15:08
    Od: Paul <e...@e...com>

    W dniu 2010-03-30 15:07, wspolna-flaszka.pl pisze:

> [...]
    > wyplacie do momentu kiedy zostaje ten przelew w rzeczywistosci zlecony, czas

    albo kłamiesz albo allegro Cię nie lubi. znajomy ma dosyć duży sklep na
    allegro i przelew dostaje zawsze na drugi dzień. może teraz są jakieś
    opóźnienia, ze względu na wzrost ilości transakcji, ale przed
    "przymusem" nie było opóźnień.

    > nikt nie zmusza allegro do narzucania place z allegro

    > a co mnie to obchodzi ?

    to wytłumacz teraz po co sklepy udostępniają możliwość płatności kartą,
    mimo, że muszą za to płacić prowizję? widać opłaca się.
    Ty dostajesz takie narzędzie za darmo i jeszcze masz pretensje.
    Sprawdź też, po jakim czasie sklepy dostają kasę za takie płatności, bo
    jest to dużo więcej niż czas jaki zajmuje to allegro.

    > z regulaminu nie z kosmosu
    > teoretycznie do 3 roboczych w praktyce zawsze 3 dni robocze, wyjatkiem byl
    > okres bezposrednio przed wigilia i sylwestrem

    j.w.