  • 11. Data: 2006-07-17 13:43:34
    Temat: Re: Allpay vs. Moneybookers
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Martea_26 napisał(a):

    > Co za bzdura? Do 10 dni roboczych to nijak 3 tym bardziej 4. Bajki
    > opowiadasz.

    Nie opowiadam bajki, tylko fakty przywołuję. 2 razy zdarzyło mi się że
    po tych 10 dniach roboczych kiedy Allpay twierdziło że przelew został
    wysłany, pieniądze na moim koncie pojawiały się po grubo ponad tygodniu.
    W sumie dawało to około 4 tygodni.

    > Kiedyś najdłużej czekałam na wypłatę 14 dni czyli jakby nie patrzec
    > właśnie 10 dni roboczych, jednak odkąd mam większy obrót czas
    > oczekiwania na wypłate wynosi 3 dni.

    Widzisz, pewnie ci z obrotem znikomym są inaczej traktowani niż ci z
    dużym obrotem.

    p. m.

  • 12. Data: 2006-07-21 12:25:31
    Od: Martea_26 <n...@g...pl>

    mvoicem napisał(a):
    \
> [...]
    > że po tych 10 dniach roboczych kiedy Allpay twierdziło że przelew został
    > wysłany, pieniądze na moim koncie pojawiały się po grubo ponad tygodniu.

    Sorry, ale nie uwierzę. Allpay przelewało Ci pieniądze i one szły do
    Ciebie ponad tydzień?
    Może na swój bank powinieneś narzekać? ;)

    Powiem Ci jak to jest i było u mnie. W historii wypłat pojawia się
    status wykonana i data. Maksymalnie jeden dzień później mam już środki
    na koncie w bph.

    > Widzisz, pewnie ci z obrotem znikomym są inaczej traktowani niż ci z
    > dużym obrotem.

    Eeee, chyba nie. Kiedyś miałam mikrospopijny obrót i czekałam
    maksymalnie 14 dni czyli tak jak mówią 10 dni roboczych.

    --
    Pozdrawiam,
    Martea

  • 13. Data: 2006-07-21 13:01:23
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Martea_26 napisał(a):
> [...]
    >
    > Powiem Ci jak to jest i było u mnie. W historii wypłat pojawia się
    > status wykonana i data. Maksymalnie jeden dzień później mam już środki

    No właśnie sprawdziłem. Rzeczywiście, nie ponad tydzień, ale prawie
    tydzień (5 dni). W listopadzie tamtego roku przelew został zaznaczony
    jako wykonany 28 października, doszedł 3 listopada. W tym samym czasie
    przelewy mi przychodziły z innych źródeł tak jak powinny - w tym samym
    dniu lub w następnym rano.

    Następny transfer z Allpay pod koniec listopada - tu opóźnienie już
    krótsze, bo wysłane 30 listopada, doszło 2 grudnia.

    Tak czy inaczej, ich zaznaczenie transakcji jako wykonanej, nie oznacza
    że zrobili przelew, tylko że zamierzają go zrobić. Bo jakby nie robili
    tego przelewu, powinien być następnego dnia najpóźniej. Dodatkowo to że
    ta transakcja bardziej opóźniona była na dużo większą kwotę, można
    wnioskować że mieli w tym czasie jakieś przejściowe problemy z
    płynnością (chociaż to jest dość naciągany wniosek ;) ).

    Ale też zauważyłem że od jakiegoś czasu nie mam z nimi takich
    problemów, co nie znaczy że się takie nie pojawią w przyszłości. Tak czy
    inaczej, pomijając te niedogodności na razie wydają się najlepszym
    akceptantem płatności online.

    p. m.

  • 14. Data: 2006-07-21 13:29:59
    Od: Martea_26 <n...@g...pl>

    mvoicem napisał(a):

> [...]
    > jako wykonany 28 października, doszedł 3 listopada. W tym samym czasie
    > przelewy mi przychodziły z innych źródeł tak jak powinny - w tym samym

    aż zajrzałam w kalendarz. mamy rozwiązanie sporu: długi weekend był,
    banki nie księgowały :)

    Przyjmijmy, że przelali w piątek powiedzmy o 14, czyli wyszło ostatnią
    sesją, a do Twojego banku nie załapało się, zeby wejsc przed długim
    weekendem.

    > Następny transfer z Allpay pod koniec listopada - tu opóźnienie już
    > krótsze, bo wysłane 30 listopada, doszło 2 grudnia.

    No czasem przelew z banku do banku idzie dwa dni...

> [...]
    > można wnioskować że mieli w tym czasie jakieś przejściowe problemy z
    > płynnością (chociaż to jest dość naciągany wniosek ;) ).

    No nie szłabym tak daleko we wnioskach, spójrz na moje rozwiązanie powyżej.

> [...]
    > problemów, co nie znaczy że się takie nie pojawią w przyszłości. Tak czy
    > inaczej, pomijając te niedogodności na razie wydają się najlepszym

    Słuchaj: ja nie mam już problemów, Ty też więc miejmy nadzieje na coraz
    lepsze jutro :D

    kurcze, weekend idzie humor się poprawia :)

    --
    Pozdrawiam,
    Martea

  • 15. Data: 2006-07-21 14:11:34
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Martea_26 napisał(a):

    > aż zajrzałam w kalendarz. mamy rozwiązanie sporu: długi weekend był,
    > banki nie księgowały :)

    A mogłabys przypomnieć mi od kiedy do kiedy był ten długi weekend? Bo
    jakoś sobie nie przypominam takiego w okolicach 1listopada.

    p. m.

  • 16. Data: 2006-07-21 14:19:07
    Od: Martea_26 <n...@g...pl>

    mvoicem napisał(a):

    > A mogłabys przypomnieć mi od kiedy do kiedy był ten długi weekend?
    > Bo jakoś sobie nie przypominam takiego w okolicach 1listopada.

    Jasne: 28 październik piątek, wtorek 1 listopada wszystkich świętych.
    Fakt faktem, mogło to spowodować przestoje w przelewach.

    --
    Pozdrawiam,
    Martea

  • 17. Data: 2006-07-21 15:27:36
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 21 Jul 2006 16:19:07 +0200, w <e9qnop$oq7$1@inews.gazeta.pl>, Martea_26
    <n...@g...pl> napisał(-a):

    > Jasne: 28 październik piątek, wtorek 1 listopada wszystkich świętych.
    > Fakt faktem, mogło to spowodować przestoje w przelewach.

    To wysłane w piątek nawet po 23 powinno dojść _najpóźniej_ w poniedziałek.

  • 18. Data: 2006-07-29 14:34:03
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Martea_26 napisał(a):

    > Co za bzdura? Do 10 dni roboczych to nijak 3 tym bardziej 4. Bajki
    > opowiadasz.

    Skoro twierdzę, że tyle czekałem to tak widocznie było. Jakim prawem
    podważasz moje słowa? :(

    > Kiedyś najdłużej czekałam na wypłatę 14 dni czyli jakby nie patrzec
    > właśnie 10 dni roboczych, jednak odkąd mam większy obrót czas
    > oczekiwania na wypłate wynosi 3 dni.

    Gratuluję. Ja jakoś nie zaznałem tej przyjemności

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 19. Data: 2006-07-29 14:35:38
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Martea_26 napisał(a):

    > Sorry, ale nie uwierzę. Allpay przelewało Ci pieniądze i one szły do
    > Ciebie ponad tydzień?
    > Może na swój bank powinieneś narzekać? ;)

    Problem w tym, że nie Allpay przelewa tyle czasu tylko ZWLEKA z przelewem
    przez cztery tygodnie

    Co więc mój bank ma mieć z tym wspólnego skoro przelew nawet nie wyszedł z
    Allpay

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 20. Data: 2006-07-29 23:17:39
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > Skoro twierdzę, że tyle czekałem to tak widocznie było. Jakim prawem
    > podważasz moje słowa? :(

    Akurat podważała *moje* słowa, wypraszam sobie :P

    p. m.