  • 1. Data: 2006-07-07 08:05:04
    Temat: Reklamacja w mbanku nie rozwiązana przez 4 miesiące
    Od: "Bedok" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witajcie
    4 miesiące temu złożyłem reklamacje na obsługę przy udzielaniu kredytu hipotecznego -
    reklamacja
    wiąże się z zwrotem niesłusznie podwyższonej prowizji - czas na rozwiązanie
    reklamacji zgodnie z
    regulaminem to 30 dni - doradźcie co zrobić - interwencje na infolini nie przynoszą
    żadnego rezultatu,
    a do działu reklamacji nie chcą mnie przełączyć - napisać oficjalne pismo (do kogo),
    nasłać na nich
    prawnika?
    Dodam, że przez te 4 miesiące nikt nie poinformował mnie o losach mojej reklamacji.
    Pozdrawiam
    Bedok

  • 2. Data: 2006-07-07 08:21:33
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > (do kogo), nasłać na nich
    > prawnika?
    > Dodam, że przez te 4 miesiące nikt nie poinformował mnie o losach mojej

    jezeli bank Cie olał i jest sie o co bić (kwota) to zwróć się do arbitra
    bankowego

    info na jego temat znajdziesz tutaj:
    http://banki.wp.pl/bankid.html?POD=2&dok_id=77&ticai
    d=11eb2

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2006-07-07 11:46:29
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Bedok" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > regulaminem to 30 dni - doradźcie co zrobić

    a w reklamacji określiłeś jak mają naprawić szkode? jesli tak to wyślij pismo,
    że w związku z brakiem odpowiedzi na reklamacje w terminie uznajesz, ze zgadzają
    sie z Twoją reklamacją i wskaż konto na które mają przelać kase