    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Allpay vs. Moneybookers
    Date: Fri, 21 Jul 2006 15:01:23 +0200

    Martea_26 napisał(a):
    > mvoicem napisał(a):
    > \
    >
    > Sorry, ale nie uwierzę. Allpay przelewało Ci pieniądze i one szły do
    > Ciebie ponad tydzień?
    > Może na swój bank powinieneś narzekać? ;)
    >
    > Powiem Ci jak to jest i było u mnie. W historii wypłat pojawia się
    > status wykonana i data. Maksymalnie jeden dzień później mam już środki
    > na koncie w bph.

    No właśnie sprawdziłem. Rzeczywiście, nie ponad tydzień, ale prawie
    tydzień (5 dni). W listopadzie tamtego roku przelew został zaznaczony
    jako wykonany 28 października, doszedł 3 listopada. W tym samym czasie
    przelewy mi przychodziły z innych źródeł tak jak powinny - w tym samym
    dniu lub w następnym rano.

    Następny transfer z Allpay pod koniec listopada - tu opóźnienie już
    krótsze, bo wysłane 30 listopada, doszło 2 grudnia.

    Tak czy inaczej, ich zaznaczenie transakcji jako wykonanej, nie oznacza
    że zrobili przelew, tylko że zamierzają go zrobić. Bo jakby nie robili
    tego przelewu, powinien być następnego dnia najpóźniej. Dodatkowo to że
    ta transakcja bardziej opóźniona była na dużo większą kwotę, można
    wnioskować że mieli w tym czasie jakieś przejściowe problemy z
    płynnością (chociaż to jest dość naciągany wniosek ;) ).

    Ale też zauważyłem że od jakiegoś czasu nie mam z nimi takich
    problemów, co nie znaczy że się takie nie pojawią w przyszłości. Tak czy
    inaczej, pomijając te niedogodności na razie wydają się najlepszym
    akceptantem płatności online.

    p. m.