  • 1. Data: 2006-01-18 20:22:57
    Temat: Ankiety do magisterek
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Hej - w imieniu znajomych mam do Was duza prosbe o wypelnienie w wolnej
    chwili dwoch roznych ankiet. Jej wyniki pomoga przy pisaniu prac
    magisterskich (dwie rozne osoby :)

    http://www.prnews.pl/ankieta.html
    http://www.prnews.pl/ankieta2.html

    Z gory dziekuje w ich imieniu za poswiecony czas!

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 2. Data: 2006-01-18 20:44:38
    Temat: Re: Ankiety do magisterek
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-18 21:22- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Michał 'Amra' Macierzyński, gdy pisał(a):
> [...]
    >
    > http://www.prnews.pl/ankieta.html
    > http://www.prnews.pl/ankieta2.html
    >
    > Z gory dziekuje w ich imieniu za poswiecony czas!

    Amra, jak protegujesz znajomych studentów, to trochę ich kontroluj!

    W pierwszej z ankiet pytanie 3 jest mylące, bo nie we wszystkich
    bankach, dających możliwość internetowej obsługi, są listy haseł
    jednorazowych. Pytanie nie jest skierowane do użytkowników Citi, Lukasa
    i ulubionego banku trolla koliny.
    Wyraźniej powinno być zaznaczone, do kogo jest skierowana ankieta. W
    szczególności (proszę wybaczyć banały): "bank internetowy" to nie to
    samo co możliwość "obsługiwania swojego rachunku bieżącego w banku przez
    Internet"
    Błąd z listą haseł jednorazowych powtarza się także w drugiej ankiecie.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 3. Data: 2006-01-18 20:45:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl> wrote:
    > Amra, jak protegujesz znajomych studentów, to trochę ich kontroluj!

    Heh - szczerze powiedziawszy - skoro zaakceptowala to jakas pani
    doktor/doktor - to ja nie bede sie do tego dotykal. Zwlaszcza, ze nie mam
    ostatnio na to czasu :( Poprosili - wyslalem. Za ew. bledy nie biore
    odpowiedzialnosci...

  • 4. Data: 2006-01-18 21:12:32
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

> [...]
    > doktor/doktor - to ja nie bede sie do tego dotykal. Zwlaszcza, ze nie mam
    > ostatnio na to czasu :( Poprosili - wyslalem. Za ew. bledy nie biore

    A ja już wypełniłem po 3 razy i biere odpowiedzialność.

    jkolina

  • 5. Data: 2006-01-18 21:42:02
    Temat: [OT] Zlodziej adresów, was: Ankiety do magisterek
    Od: "Roman Turkisz" <t...@w...pl>

    (nieistotne brednie)

    >jkolina

    Ze względu na to, że posługujesz się cudzym adresem pocztowym, wysłałem
    informację do Adama Buse
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2006-01-19 01:51:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński [###m...@p...pl.###]
    napisał:

    Pomijając uwagi kolegów, to jeszcze mam takie uwagi do pierwszej
    ankiety:

    pyt. 3. Co mam zrobić, jak w moim banku nie ma haseł jednorazowaych?
    (BPH)

    pyt. 5. A kto by nie był zadowolony z szybkiego połączenia. Ale nie
    pytasz, czy jest szybkie :-)

    pyt. 6. BPH, to Bank Interenetowy, czy nie? Bo nie wiem jaką
    przyjmujecie klasyfikację.

    pyt. 7. Co to znaczy szybko? Było dać listę wyboru z ilością dni. Bo
    tak, to dla jednego tydzień to długo, a dla drugiego dwa tygodnie, to
    szybko.

    pyt. 13. Należało by raczej zapytać, jak długo oni odpowiadają. Co z
    tego, że mogę o 3 rano wysłać im maila (bo nic nie stoi na
    przeszkodzie), skoro odpowiedź przyjdzie za tydzień? Ale wysłać maila
    mogę :-)

    pyt. 14. Co to znaczy korzystne? Było zapytać, czy jestem zadowolony z
    niego. Bo spokojnie jestem w stanie wymyślić korzystniejsze, niż jest
    i to co jest staje się zawsze mniej korzystne.

    pyt. 19. Relatywnie do czego?

    No i na koniec, jak chciałem wysłać, to w linii 12-tej błąd:

    <FORM action="http://republika.onet.pl/ankieta.html" method="get"
    class="tlo" onSubmit="return checkform(this);">

    Wychodzi na to, ze nie może wykonać: "return checkform(this);"

    I do drugiej ankiety:

    pyt. 7. To pytanie do ekspertów. Skąd klient ma wiedzieć, czy to
    wystarczające? Nie ma w zabezpieczeniach stanu zadawalającego. Tak
    przy podnoszeniu zdolności obronnej.

    pyt. 11. Jakich banków to dotyczy? Bo różne banki są różnie
    zabezpieczane.

    I na koniec tradycyjnie przy wysyłce błąd, tym razem w linii 10-tej:

    <FORM action="http://republika.onet.pl/ankieta.html" method="get"
    class="tlo" onSubmit="return checkform(this);">

    Czy w tych liniach na pewno przy końcu ma być znak ";"? Zaznaczam, że
    marnie się znam na pisaniu tego skryptu!

  • 7. Data: 2006-01-19 04:40:47
    Temat: Re: [OT] Zlodziej adresów, was: Ankiety do magisterek
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

    > Ze względu na to, że posługujesz się cudzym adresem pocztowym, wysłałem
    > informację do Adama Buse
    > --

    Bracie to ty?
    Szukam cię od wojny (irackiej).

    RYSZARD Turkisz

  • 8. Data: 2006-01-19 06:09:27
    Od: "Roman Turkisz" <t...@w...pl>

    >Bracie to ty?
    >Szukam cię od wojny (irackiej).
    >
    >RYSZARD Turkisz

    Trzy rzeczy trollu:
    - nie mam poczucia humoru,
    - nie mam brata,
    - użytkownicy neostrady nie są anonimowi (nawet idioci)

  • 9. Data: 2006-01-19 09:22:49
    Od: Trzypion <t...@o...org.pl>

    On Wed, 18 Jan 2006 21:45:46 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Heh - szczerze powiedziawszy - skoro zaakceptowala to jakas pani
    >doktor/doktor - to ja nie bede sie do tego dotykal. Zwlaszcza, ze nie mam

    Cóż, znam takie panie 'doktor'.... Tumaniski...
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_

  • 10. Data: 2006-01-19 11:28:39
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > http://www.prnews.pl/ankieta.html
    > http://www.prnews.pl/ankieta2.html

    IMHO te ankiety nie spełniają podstawowych wymogów formalnych wymaganych
    przy prowadzeniu badań naukowych, więc nawet nie zagłębiałem się w ich
    poprawność merytoryczną (np. odpowiedni dobór odpowiedzi w kafeterii).

    PWZ