  • 1. Data: 2006-01-18 16:22:17
    Temat: Jak to zrozumieć? (Angielski)
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>

    Mam prośbę jak zrozumieć taki e-mail. Spawa dotyczy płatności kartą za towar
    w Stanach. Niestety nie potrafię tego złozyć w logiczną całość.
    "It appears as though you attempted to send us an attachment. Our system
    does not accept attachments. Please simply e-mail the small amount."
    I druga wątpliwość:
    "Were you able to get that small charge amount? Could you Let us know what
    that exact amount is?"

    --
    Pozdrawaiam i dziękuję Tomek

  • 2. Data: 2006-01-18 16:30:13
    Temat: Re: Jak to zrozumieć? (Angielski)
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    > "It appears as though you attempted to send us an attachment. Our system
    > does not accept attachments. Please simply e-mail the small amount."

    Wyglada na to, ze probowal nam pan wyslac zalacznik. Nasz system nie
    przyjmuje zalacznikow. Prosze nam przekazac niewielka wartosc w tresci
    maila.

    > "Were you able to get that small charge amount? Could you Let us know what
    > that exact amount is?"

    Czy byl pan w stanie pobrac niewielka platnosc? Czy moglby nam pan
    powiedziec, jaka jest dokladna wielkosc tej kwoty?

  • 3. Data: 2006-01-18 16:36:26
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    Tomasz Bieńkowski napisał(a):
> [...]
    > I druga wątpliwość:
    > "Were you able to get that small charge amount? Could you Let us know what

    Chodzo o weryfikacje karty kredytowej? Czasami robia blokade na mala
    kwote na karcie i chca, zeby im podac, jaka to kwota - w ten sposob
    sprawdzaja, czy to twoja karta (czy masz dostep do wyciagow itp.).

    --
    elephanto