    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re:
    Date: Sun, 25 Apr 2010 10:26:54 +0100

    jan kowalski wrote:
    > a ja niechce zeby czerwononosy byl preziem
    > mam dosc juz pijakow i konfidentow...

    "czerwononosy" Pan Hrabia to skad inad bardzo uzyteczny moze byc
    czlowiek- on ma to zapisane
    juz w genach. Ilekroc bywalem u mojego stryja na Gunnersbury Cemetery w
    Londynie to mialem
    wielka chec nasikac na grob Bora-Korowskiego, krewniaka obecnego p.o.
    Prezydenta.
    Onze kretyn dal prztyczka w nos Bat'ce Stalinowi a tamten nic, tylko
    sobie odczekal az Niemcy
    wyrzna 200 tys Polakow w W_wie, w tym 18 tys wyszkolonych zolnierzy
    podziemia co znali miasto
    na pamiec. Jak z takim wojskiem walczyc gdy sie ma robote z Hitlerem
    jeszcze nie zakonczona?
    Ile dywizji NKWD trzeba by odkomenderowac do W-wy, a wiemy ze one
    przeciez stanowily podstawe
    sukcesu Armii Czerwonej strzelajac do zolnierzy co sie cofali pod ogniem
    wroga. No ale Bor-Komorowski
    pomogl a wujek Adolf juz zrobil za Batk'e sam krwawa robote. Miauczenia
    Swinskich Ryjow po wojnie
    swiat zachodni skutecznie ignorowal.
    NB. moi rodzice walczyli na Zoliborzu. Przezyli.

    fatso