  • 1. Data: 2010-04-23 12:50:55
    Temat: pax catholica Poloniae- chyba wiadomosc ekonomicznie pozytywna?
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dzis obserwujemy niewatpliwy tryumf polskiego KK: jaki by nie byl
    pogrzeb, nawet kogos z SLD to wychodzi on z kosciola.
    Obserwowalem pilnie pogrzebowe fotografie Pani Jaruga-Nowackiej,
    pogrzeb na ktorym rzekomo byl sam Jaruzel.
    No i co? Jaruzelskiego nie widzialem, widocznie sie chowal wstydliwie po
    katach ale wszedzie honory domu czynil KK.

    Kosciol Mariacki w Krakowie w niedziele- oczywiscie siedzial tam jako
    honorowy gosc, ateusz ex-prezydent Kwasniewski.
    Nie mowiac juz o stadach klechow jacy nadawali ton imprezie. W
    najlepszym stylu, musze tu przyznac a juz cwiszenruf kardynala
    Dziwisza, ze LK nie dorobil sie na sluzbie Polsce, byl nader
    orzezwiajacy prawdziwoscia tego stwierdzenia. Zapewne Bolek oczekiwal
    czegos takiego i wolal sie tam nie pokazywac.

    Gratuluje szczerze KK w Polsce: jednoznacznie utozsamil sie z placzacym
    narodem a nie z jakims ponadnarodowym Watykanem. Taki jego byl
    psi obowiazek. Teraz bedzie od tego odcinac kupony- bez wzgledu na to
    jaki bedzie rzad w Polsce.

    fatso

  • 2. Data: 2010-04-23 16:58:46
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > narodem a nie z jakims ponadnarodowym Watykanem. Taki jego byl
    > psi obowiazek. Teraz bedzie od tego odcinac kupony- bez wzgledu na to

    A jaka jest twoja wiara? Polska to Jezus Chrystus i Maryja. Prosty chłop ze
    wsi psioczy na plebana, ale w chwili trwogi ucieka do Boga.

    Fatso, obserwuję twoje posty od roku. Udowadniasz mi, że umiesz pisać,ale
    umiejętność pisania, to nie to samo to co umiejętność myślenia. Powiedz mi,
    czy twoje myślenie biegnie dwutorowo? Myślę to, ale muszę napisać tamto?

    Chodzisz do kościoła Boboli (chwaliłeś się) i swojego pasterza nazywasz
    klechą?
    Daruj sobie swoje chamskie odzywki typu "ty świński ryju", "ty chuju", itp

    kc

    PS. Umiejętość pisania i posługiwania się językiem to dla mnie cechy kobiece
    bardziej, niż męskie. Myślenie jest rzeczą męską. Widziałem twoje zdjęcie.

  • 3. Data: 2010-04-23 17:13:46
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik " kc" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bardziej, niż męskie. Myślenie jest rzeczą męską. Widziałem twoje zdjęcie.

    Módl sie żeby feministek nie było na grupie ;-)

  • 4. Data: 2010-04-23 17:19:06
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    kigam <p...@g...com> napisał(a):

    > Módl sie żeby feministek nie było na grupie ;-)

    O,Boże, nie pomyślałem! Przepraszam Marzenę i Barbarę. Na usprawiedliwienie:
    This is male dominated sociaty. Mówię o grupie.

    kc

  • 5. Data: 2010-04-23 18:01:46
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:

    > O,Boże, nie pomyślałem! Przepraszam Marzenę i Barbarę. Na usprawiedliwienie:
    > This is male dominated sociaty. Mówię o grupie.
    >
    > kc

    Ja sie raczej powinienem modlic by moja Mondrusia nie przeczytala co
    tutaj pisze.
    Poznalem kobiete przeciez na tej grupie. :))

  • 6. Data: 2010-04-23 18:05:03
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    sie raczej powinienem modlic by moja Mondrusia nie przeczytala co
    > tutaj pisze.
    > Poznalem kobiete przeciez na tej grupie. :))

    Jeśli naprawdę mondrusia, to może powinienem wycofać, to co napisałem? :)

    kc

  • 7. Data: 2010-04-23 20:51:44
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:
    > fatso<f...@n...com> napisał(a):
    >
    > sie raczej powinienem modlic by moja Mondrusia nie przeczytala co

    > Jeśli naprawdę mondrusia, to może powinienem wycofać, to co napisałem? :)
    >
    > kc

    Mondrusia OK: ma doktorat, morduje szczury i gmera im w mozgu. Potem
    pisze madre prace do pism
    amerykanskich z ktorych ja nic a nic nie rozumiem ale musze poprawiac w
    nich gramatyke. I przy tym gorliwa
    katoliczka ale raczej w stylu Radio Jozef niz Radio Rydzyk-Maryja. No i
    ja nie chce oberwac walkiem za moj
    tu niewyparzony jezor.

  • 8. Data: 2010-04-24 08:46:56
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    Dnia 23-04-2010 o 14:50:55 fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Dzis obserwujemy niewatpliwy tryumf polskiego KK:

    To nie od dziś. KK jest wszędzie już od dawna. Nie jestem widać jedynym
    którego mierzi, że kościół wypowiada się w jego imieniu - KK głos narodu,
    sic!. No i ta indoktrynacja już od przedszkola ...

    Gdyby jednak miała powstać spółka Kościół Katolicki SA, z Zarządem
    Episkopatem na czele, to mimo tej konserwy, monopolu na "moralność",
    autorytarnego "autorytetu", chyba warto byłoby w nią zainwestować...
    Zwłaszcza, że Państwo tak przychylnie odnosi się do przedsięwzięcia.

    Pzdr,
    --
    Marek

  • 9. Data: 2010-04-24 09:20:08
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    mwojc <m...@j...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > kt=C3=B3rego mierzi, =C5=BCe ko=C5=9Bci=C3=B3=C5=82 wypowiada si=C4=99 w=
    > jego imieniu - KK g=C5=82os narodu, =
    >
    > sic!. No i ta indoktrynacja ju=C5=BC od przedszkola ...
    >
    > Gdyby jednak mia=C5=82a powsta=C4=87 sp=C3=B3=C5=82ka Ko=C5=9Bci=C3=B3=C5=
    > =82 Katolicki SA, z Zarz=C4=85dem =
    >
    > Episkopatem na czele, to mimo tej konserwy, monopolu na "moralno=C5=9B=C4=
    > =87", =
    >
    > autorytarnego "autorytetu", chyba warto by=C5=82oby w ni=C4=85 zainwesto=
    > wa=C4=87... =
    >
    > Zw=C5=82aszcza, =C5=BCe Pa=C5=84stwo tak przychylnie odnosi si=C4=99 do =

    Piszesz o indoktrynacji od przedszkola? Jesteś albo za młody by pamiętać
    tamte czasy, albo na tyle stary, że indoktrynacja ateizmem od żłobka się
    udała.

    kc

    kc

  • 10. Data: 2010-04-24 09:43:10
    Od: mwojc <m...@j...pl>

    > Piszesz o indoktrynacji od przedszkola? Jesteś albo za młody by pamiętać
    > tamte czasy, albo na tyle stary, że indoktrynacja ateizmem od żłobka się
    > udała.

    Masz na myśli czasy kiedy na religię chodziło się do salek katechetycznych
    przy kościołach?
    Tych samych, które kościół teraz wynajmuje za kasę, a Państwo płaci
    "nauczycielom" w szkołach? Pamiętam ...

    Kościół zawsze żerował na naiwności dzieci i jest to niezależne od
    "czasów". A szczytem szczytów jest sposób zaszeregowania członków
    Kościoła... Ale jak sądzę nie jest to temat na tę grupę. :)

    Pzdr,
    --
    Marek