  • 31. Data: 2010-05-04 22:41:07
    Temat: Re: Aresztowac go !
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    maniana pisze:
    > Użytkownik "deq" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > LOL! ale głąb:)
    > skippy jest od ciebie madrzejszy i niepotrzebnie mu tlumaczysz jak
    > bardzo jesteś głupi.

    sam jestes glupi glab. nie raz dostawalem z googla mejle z przyszlosci...

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 32. Data: 2010-05-05 02:37:33
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > sam jestes glupi glab. nie raz dostawalem z googla mejle z przyszlosci...

    a ty jeszcze głupszy głąbie
    maile z przyszłości dostawałeś głąbie? LOL!

  • 33. Data: 2010-05-06 00:50:52
    Od: "maniana" <g...@c...es>

  • 34. Data: 2010-05-06 01:14:19
    Od: "maniana" <g...@c...es>

  • 35. Data: 2010-05-06 01:35:40
    Od: "maniana" <g...@c...es>

  • 36. Data: 2010-05-07 22:42:43
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    maniana pisze:

    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a ty jeszcze głupszy głąbie
    > maile z przyszłości dostawałeś głąbie? LOL!

    tak debilny debilu, data byla z 9 maj 2010 mimo to ze fizycznie mejla
    mialem 8 maja 2010. mieli jakis blad, kretynie... wiec skoro raz mogli
    miec errora to moga miec go jeszcze przy innej okazji...

    jak bys debilu, chciaz raz zajmowal sie testowaniem jakigo kolwiek
    programu to bys wiedzial ze rozne bledy programisci popelniaja...

    ale Ty jestes tylko debilnym trolem, ktoremu obce jest myslenie...

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. kancelaria Twojego prezydenta stworzyla liste gosci na pokladzie
    feralnego tupolewa - to kaczynski ma krew na rekach tych wszystkich
    pozostalych 93os...

  • 37. Data: 2010-05-08 01:00:44
    Od: "maniana" <g...@c...es>

> [...]
    >
    > ps. kancelaria Twojego prezydenta stworzyla liste gosci na pokladzie
    > feralnego tupolewa - to kaczynski ma krew na rekach tych wszystkich

    glupiś debilu jak myslisz, że dostałeś jakis list z przyszlosci. I kłamiesz
    debilu, że Kancelaria Prezydenta stworzyla listę pasażerów Tupolewa
    (generałowie mieli leciec zupełnie innym samolotem, w ostatniej chwili
    zostali wsadzeni do tupolewa, Prezydent nie miał nic do powiedzenia kto
    leci) to ABW (tusk) odpowiada za umieszczenie wszystkich w jednym samolocie
    i tylko kwestią czasu jest kiedy ten morderca stanie przed plutonem
    egzekucyjnym.

  • 38. Data: 2010-05-08 01:45:55
    Od: "maniana" <g...@c...es>

> [...]
    >
    > ps. kancelaria Twojego prezydenta stworzyla liste gosci na pokladzie
    > feralnego tupolewa - to kaczynski ma krew na rekach tych wszystkich

    glupiś debilu jak myslisz, że dostałeś jakiś list z przyszlosci. I kłamiesz
    debilu, że Kancelaria Prezydenta stworzyla listę pasażerów Tupolewa
    (generałowie mieli leciec zupełnie innym samolotem, w ostatniej chwili
    zostali wsadzeni do tupolewa, Prezydent nie miał nic do powiedzenia kto i
    czym leci) to ABW (tusk) odpowiada za umieszczenie wszystkich w jednym

  • 39. Data: 2010-05-10 23:32:16
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    maniana pisze:
> [...]
    > i czym leci) to ABW (tusk) odpowiada za umieszczenie wszystkich w
    > jednym samolocie i tylko kwestią czasu jest kiedy ten morderca stanie

    za liste zaproszonych gosci na poklad samolotu do smolenska odpowiadal
    personalnie Maciej Łopiński z Kancelarii Prezdenta... prezydent ja
    znal... BBN tez...

    MON odpowiada za technike: czyli podstawienie na czas sprawnego i
    gotowego do lotu samolotu, oraz za przebieg lotu.

    jedni drugim w droge nie wchodza, czy to samolotem leci prezydent czy
    premier procedura jest ta sama...

    trudny z ciebie przypadek... a przeciez myslenie naprawdenie boli...
    coz jak juz pisalm zal mi cie...

    pozdrawiam
    SlawcioD