  • 21. Data: 2010-04-25 16:39:40
    Temat: Re: Aresztowac go !
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:863ce3cd-3512-49ed-bba1-183a3a6c3822@y14g2000yq
    m.googlegroups.com...
    Logika takich dowodów jest powalająca.
    Jaki wpływ ma Komorowski, na artykuły publikowane na www.tvp.info???

    Komorowski wcześniej wiedział o zamachu
    I wcześniej napisał 5 zdań orędzia, po doba by mogła nie starczyć
    Niechcący wysłał do TVP zarządzanej przez LSD z PiSem.
    TVP opublikowała jako news w sieci, nie sprawdzając. Bo to przecież błacha
    informacja była.
    To logiczne i nad wyraz wiarygodne

    Ale zgodnie z brzytwą Ockhama jest drugie wytłumaczenie:

    Ktoś zmienił 5 znaków w pliku htm w dniu 21 kwietnia.
    Gdy google skaszowały strone, przywrócił pierwotne cyferki.

    A teraz kazdy wybiera bardziej prawdopodobną i prostszą wersję.

  • 22. Data: 2010-04-25 22:02:25
    Temat: Re:
    Od: fatso <f...@n...com>

    ST- LM wrote:

    > jak krazy powiedzenie wsród Kombatantów od lat 90-tych XX wieku
    > byl w AK, znaczy sie Afrika Korbs...
    > ST

    wiem ze rozmawiam z dziecmi/ wnukami bylych malych szmalcownikow ale
    sie nadwereze:
    * por. Grabiec- Sedzia Sadow Specjalnych AK- on waszych dziadziusiow
    kazal mordowac
    gdy juz nie bylo innej rady na nich.
    * kpt WSK AK Loretta, Sztab Zywiciela.
    Oboje w ksiazkach, tylko trzeba dobrze szukac.

  • 23. Data: 2010-04-25 22:59:37
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

> [...]
    > Gdy google skaszowały strone, przywrócił pierwotne cyferki.
    >
    > A teraz kazdy wybiera bardziej prawdopodobną i prostszą wersję.

    generalnie pisooszołom to taki tępak co lubi teorie spiskowe... znane od
    lat, nikt normalny na pis by nie zagłosował...

    wyświetlanie daty może być "błędne" w zależności od skryptów na stronie jak
    i daty użytkownika odczytującego stronę (np. przeglądarka - php), może być
    data generowana po stronie serwera (często przesunięta nawet o kilka godzin
    z uwagi na ustawienia i położenie serwera) i może mieć wpływ data
    użytkownika czyli nasza lub w tym wypadku tego konkretnego serwera google w
    chwili odczytywania zawartości strony :)

    pozdrawiam

  • 24. Data: 2010-04-26 12:54:00
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "deq" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > użytkownika czyli nasza lub w tym wypadku tego konkretnego serwera google
    > w chwili odczytywania zawartości strony :)

    LOL! ale głąb:)
    skippy jest od ciebie madrzejszy i niepotrzebnie mu tlumaczysz jak bardzo
    jesteś głupi.

  • 25. Data: 2010-04-26 16:08:49
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    > kurwa mac az musze jednal napisać słowo
    >
    > w cache googla jest wrzucona podrobiona strona z TVP info (05:57
    > 10.04.2010)
    > http://74.125.77.132/search?q=cache:9t0ePBp0bWkJ:www
    .tvp.info/informacje/polska/oredzie-marszalka-sejmu-
    do-polakow/1643874+oredzie+Komorowskiego+do+narodu+t
    vp+info&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

    > nie mam pojęcia jak, ale to chyba sprawa dla prokuratury w tym momencie

    Jak nie wiesz jak? putty, lub systemowy telnet i możesz próbować, uważaj
    tylko żeby cię nie złapali.
    Yahoo też podmieniłem?

    http://74.6.239.67/search/cache?ei=UTF-8&p=w+tych+tr
    udnych+dniach+bądźmy+razem&fr=yfp-t-701&u=tvp.info/i
    nformacje/polska/w-tych-trudnych-dniach-badzmy-razem
    /1643874&w=w+tych+trudnych+dniach+bądźmy+razem&d=ftM
    hFO_EUpZQ&icp=1&.intl=us&sig=6EENsXi.5mseFn4dk2RaFw-
    -

    (wystarczy wpisać na yahoo.com frazę: "W tych trudnych dniach bądźmy razem"
    i kliknąć przy pierwszym linku na: Cached)

    PS. w tym rzekomo PiS'owskim TVP Info właśnie trwa od rana wściekły atak na
    Jarosława Kaczyńskiego - według najlepszych wzorców sprzed zamachu na
    prezydencki samolot - TVP Info, to 100% POmyjaki oderwane od zmywaków,
    twardy elektorat ryżego wspólnika Putina, zawsze tak było, także przez dwa
    lata rządów PiS, pluli, plują i bedą pluć na PiS.

  • 26. Data: 2010-04-26 16:27:18
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Nie udawaj ciemniaka.
    Skoro 21 kwi strona była podmieniona i ja skaszowało gugle, to dlaczego yahu
    by nie miało jej skaszować także.
    Poza tym patrzęc na dizajna pola na górze wygląda, że yahoo korzysta z cache
    gugla (co i tak nic nie zmienia w całej kwestii).

    twoje wpisy o strzelaniu w głowę ludziom i zakopywaniu ich w rowach idealnie
    się w to wpasowują, łącznie z katyniem

    > PS. w tym rzekomo PiS'owskim TVP Info właśnie trwa od rana wściekły atak
    > na

    pisowsko - lsdowskim zauważ

    nie wiem co pluja bo nie ogladam tv w ogóle
    słucham tylko tokfm i rm żeby wyczuc skrajnie kretyńskie nastawienia
    pismaków

    jesli plują cos o dynastii, albo że po przegranej Jarosława pis idzie w
    piach, albo że po wygranej sie rozleci, albo że strategicznie kandydowac
    powinien zbynio (czego jak najmniej bym chciał) tylko chora ambicja jara
    zniweczy potencjał zbynia - to mają rację,
    dobrze ze kandyduje jaro, juz widze te clipy z wawelem, niewielu to wytrzyma
    nawet sposrod oblakanych

  • 27. Data: 2010-04-26 17:23:44
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    > Nie udawaj ciemniaka.

    ty ciemniakiem jesteś jeżeli uważasz że:

> [...]
    vp+info&cd=2&hl=pl&ct=clnk&gl=pl

    > nie mam pojęcia jak, ale to chyba sprawa dla prokuratury w tym momencie

    to taki sam bełkot jak tego deq czy jak mu tam
    i nie ma się co obrażać, to stwierdzenie faktu, podobnie jak to, że pismaki
    z TVP Info to elektorat tuska, ewentualnie SLD, a nie Jarosława
    Kaczyńskiego. Każdy kto ogląda może sam zobaczyć jak te dziennikarskie wszy
    zwijają się żeby tylko dopierdolić PiS i Jarosławowi Kaczyńskiemu.

  • 28. Data: 2010-04-26 17:40:37
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    PS. Yahoo nie korzysta z cache google - na pewno - stać ich na własną
    infrastukturę, (to tak do wiadomości dla ciemniaków)

  • 29. Data: 2010-04-26 19:27:12
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "maniana" <g...@c...es> napisał w wiadomości
    > PS. Yahoo nie korzysta z cache google - na pewno - stać ich na własną
    > infrastukturę, (to tak do wiadomości dla ciemniaków)

    to nie ma nic do rzeczy, w zasadzie jest oczywiste że 20 czy 21 kwietnia
    zrobiono na tej stronie chwilowa zmiane, a ze wpadla do innych cache niz
    google, to jakie niby to ma miec znaczenie?

    jakis chloptas informatyk z TVP sie niepotrzebnie podlozyl, ale pewnie nie
    zdawal sobie sprawy z powagi sytuacji i uznal to za dobra zabawe

  • 30. Data: 2010-04-27 00:48:42
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    > w zasadzie jest oczywiste że 20 czy 21 kwietnia zrobiono na tej stronie
    > chwilowa zmiane

    nie wiem skąd ten pomysł... ani google ani yahoo nie caschują codziennie
    całego znanego sobie internetu, robią to nawet z czestotliwością kilkunastu
    dni (wracają w to samo miejsce), a pewnie i rzadziej. Data 21 Kwi 2010
    12:19:35, znaczy tylko tyle, że w tym dniu i o tej godzinie strona wyglądała
    jak zapisana kopia i nie da sie stwierdzić na tej podstawie od kiedy. Jak
    dla mnie, bardziej prawdopodobne jest, że wyglądała tak i w dniu 10.04.2010
    05.57 niż, że ktoś tam grzebał, ale jak masz jakieś wątpliwości, to zgłoś,
    choćby prokuratorowi.