    From: "Adam" <...@...c>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Avis - oszusci - nie polecam !!
    Date: Tue, 5 Apr 2005 20:21:09 +0200

    Użytkownik "Thomas" <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:d2u47g$800$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Moja rada napisać reklamacje wszędzie tam, gdzie można czyli do:
    > 1.banku
    > 2.Avis Spain
    > 3.Avis Poland

    http://www.avis.pl/avisonline/pl/avis.nsf/FTopFrames
    ets/7CC4B3B01F2982A5C1256CD0004F80D5?OpenDocument&~D
    efault&7CC4B3B01F2982A5C1256CD0004F80D5_N1_N2_N3

    > Potem wysyłać jedno pismo za drugim, ja zawsze tak robię w spornych
    > sytuacjach ( w tych w których mam bezwzględną racje) i zawsze przebiegają
    > one po mojej myśli i dostaję zadośćuczynienie....
    >
    > swoją drogą to postępowanie karygodne.

    Witam ponownie,
    Dziekuje za porady. Zaczalem oczywiscie dzialac i robie wokol sprawy jak
    najwiecej halasu. Interweniuje rownoczesnie w Avis w Polsce,USA, Hiszpanii
    oraz w pewnej korporacji, ktora ma z Avisem podpisane umowy o wspolpracy
    (podrozowal ze mna pracownik tej korporacji) no i oczywiscie w banku. Jak
    narazie polski oddzial zgodzil sie ze mna iz pieniadze naliczone zostaly
    "omylkowo" (przeslalem bilet lotniczy), czekam wiec na zakonczenie sprawy. W
    zwiazku z tym mam pytanie - jakiej kwoty zadoscuczynienia zadac? Czy zadac
    zwrotu calkowitej kwoty?Ma ktos jakies doswiadczenie w tej sytuacji?Co do
    tego czy podpisywalem dokument na ktorym widniala kwota? Tylko standardowy
    kontrakt na ktorym odcisniete byly numery mojej karty oraz caly regulamin. W
    czasie oddawania auta zapytalem jaka kwota zostanie odjeta od rachunku, na
    co uzyskalem odpowiedz ze wszystko jest ok i bedzie to kwota x - po czym jak
    juz wiecie odjeto 2*x. Czyli ewidentne oszustwo. Rzeczywiscie mozna byloby
    powiedziec ze to przypadek i caly incydent jest przez pomylke - ale jak
    widac z odpowiedzi na mojego posta, przypadki takie zdarzaja im sie w
    roznych krajach, a z infolinii wywnioskowalem ze jest to czesta praktyka,
    dlatego tez zdecydowalem sie zmienic tytul tego posta. Niech bedzie to
    przestroga dla czytajacych po wsze czasy. Oczywiscie wyznaje Twoja zasade,
    Thomas i napewno sie nie poddam. Mam juz kontakty do managerow z w/w krajow
    i bede kontaktowal sie bezposrednio z nimi, pomijajac wszelkie helpdeski.
    Mysle ze to znacznie przyspieszy sprawe.

    Pozdrawiam
    Adam