  • 21. Data: 2011-11-18 11:34:05
    Temat: Re: BGŻ Optima - kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    W dniu 2011-11-18 11:57, lolekanabolek pisze:

    > a ja dostałem coś takiego
    > "Witamy!
    >
    > Dziękujemy za dokonanie przelewu. W tej chwili odbywa się proces
    > weryfikacji danych.
    > Email potwierdzający zaksięgowanie środków prześlemy w przeciągu 2 dni
    > roboczych.
    >
    > Pozdrawiamy,
    > Zespół BGŻOptima"
    >

    > Coś widać, że czynnik białkowy nie nadąża weryfikować klientów ;-))
    E tam dostałem taki meil po czym zamiast po dwóch dniach już po 15
    minutach przysłali potwierdzenie :-)

    mp.

  • 22. Data: 2011-11-18 11:43:50
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    W dniu 2011-11-18 09:46, Zyga pisze:

    > Ile czekaliście?
    >
    > Zyga

    X+2:

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 23. Data: 2011-11-18 12:46:23
    Od: " " <w...@g...pl>

    hahahaha

    jakaś głupia weryfikacja danych trwa 2 dni robocze

    to czuje że tokeny zaczną wysyłać w połowie grudnia i dotrą do pierwszych
    klientów dojdą przed świętami (przy wariancie optymistycznym)

    i w międzyczasie obniżą oprocentowanie albo znikną lokaty 1 dniowe

    Niezły speed mają

  • 24. Data: 2011-11-18 13:23:34
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    W dniu 2011-11-18 13:46, w...@g...pl pisze:
> [...]
    > klientów dojdą przed świętami (przy wariancie optymistycznym)
    >
    > i w międzyczasie obniżą oprocentowanie albo znikną lokaty 1 dniowe

    A czytać to potrafi?

    mp.

  • 25. Data: 2011-11-18 13:36:56
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć !

    W piątek, 18 listopada 2011, o godz. 13:46:23, napisałeś na temat: "BGŻ Optima -
    kiedy pierwszy klient zacznie korzystać?"
    w...@g...pl, news:ja5k2u$5pc$1@inews.gazeta.pl

    > to czuje że tokeny zaczną wysyłać w połowie grudnia i dotrą do pierwszych
    > klientów dojdą przed świętami (przy wariancie optymistycznym)

    To pewnie i kasa od takich jak ja (na razie tylko 1zł) też pójdzie przed
    świętami ;-))
    Więc chyba powinni się z tymi tokenami spieszyć...

    > i w międzyczasie obniżą oprocentowanie albo znikną lokaty 1 dniowe

    To ja w między czasie zrezygnuję ;-))

    http://www.bgzoptima.pl/lokaty/lokata_dzienna/defaul
    t.aspx
    "gwarancja oprocentowania - oprocentowanie dla lokaty dziennej nie ulegnie
    zmianie do dnia 30 kwietnia 2012 roku"

    --
    Hej!
    TZ

    - Wszyscy czujemy się dobrze z wyjątkiem dziadka, który umarł. -

  • 26. Data: 2011-11-18 23:09:35
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "AS" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Też dostałem przed chwilką taką samą informację. Konto zakładałem 16-tego
    > o godzinie 12-tej i od razu zleciłem przelew z mBanku.

    Potwierdzenie przelewu przyszlo o 11-tej
    a potwierdznie otwarcia konta o 17-tej

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2011-11-19 11:37:39
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Też dostałem przed chwilką taką samą informację. Konto zakładałem 16-tego
    > o godzinie 12-tej i od razu zleciłem przelew z mBanku.

    Uzupełnię to co napisałem.
    16-ty 12:15 - założenie konta i przelew.
    18-ty 11:50 - informacja że przelew dotarł
    19-ty 12:04 - informacja o wysłaniu Digipassa

  • 28. Data: 2011-11-19 22:47:43
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-11-19 12:37, AS pisze:

    > Uzupełnię to co napisałem.
    > 16-ty 12:15 - założenie konta i przelew.
    > 18-ty 11:50 - informacja że przelew dotarł
    > 19-ty 12:04 - informacja o wysłaniu Digipassa

    U mnie podobnie:
    16.11 - założenie konta
    17.11 - przelew wychodzi pierwszą sesją
    18.11 - podziękowanie za przelew
    19.11 - informacja, że konto aktywowane

    PS. Na stronie znalazłem pewną nieścisłość:
    - w TOiP informacja, że wydanie pierwszego i każdego następnego
    DigiPass 0 zł
    - w FAQ: Digipass w BGŻOptima jest darmowy (normalnie takie urządzenie
    kosztuje ok 60 zł). Pierwsza wymiana zgubionego lub uszkodzonego
    Digipassa jest darmowa.

    Czyżby zmieniali TOiP po redakcji strony i zapomnieli zmienić? Czy może
    zapomnieli poprawić w TOiP i będzie errata ;)

  • 29. Data: 2011-11-20 18:55:46
    Od: michalp <m...@i...pl>

    On 19 Lis, 23:47, osa <o...@n...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Czyżby zmieniali TOiP po redakcji strony i zapomnieli zmienić? Czy może
    > zapomnieli poprawić w TOiP i będzie errata ;)

    Istotne jest to, co jest w TOiP.

    Michał

  • 30. Data: 2011-11-29 18:19:08
    Od: ThE_NaMeLeSs <t...@g...pl>

    On 2011-11-17 11:19, Józef Gołaś wrote:
    > Czytam o procedurze zakładania i chciałem zapytać :
    >
    > Kiedy de facto pierwszy klient będzie mógł skorzystać z rachunku Optima

    [...]
    > Strzelam że pierwsi klienci będa mogli zacząć korzystać w grudniu i to w
    > okolicach Mikołaja
    >
    > JAk się na to zapatrujecie

    Zarejestrowalem sie w pierwszym dniu.

    Digipass trafil najpierw do sasiada jeszcze zeszlym tygodniu (wiwat
    Poczta Polska!), pin dostalem wczoraj i aktywowalem.

    Myslalem ze to moja poczta jest oporna...

    Dzis rano przelalem kase, popoludniem kasa byla na koncie.

    Od jutra dzialaja zdefiniowane dzis popoludniem lokaty...

    --
    Pozdro, Nameless.