  • 11. Data: 2012-04-06 08:08:26
    Temat: Re: BGŻOptima 6.5% na koncie?
    Od: JB <j...@o...pl>

    Wiec jest to nowa promocja dla nowych środków (do 10 lipca 2012).

    Nowych oznacza wpłaconych od dnia dzisiejszego - już przelałem. I
    najważniejsze do kwoty 40k, powyżej oprocentowanie 5,8.

  • 12. Data: 2012-04-06 08:14:10
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "JB" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    Wiec jest to nowa promocja dla nowych środków (do 10 lipca 2012).

    Nowych oznacza wpłaconych od dnia dzisiejszego - już przelałem. I
    najważniejsze do kwoty 40k, powyżej oprocentowanie 5,8.

    Przez jeden dziń będą na 6,5%. Następnego dnia już na 5,8%. Przynajmniej ja tak
    to rozumiem.

    1) jeżeli Zmiana Salda jest w danym dniu Okresu promocji równa zeru lub stanowi
    wartość ujemną, to w odniesieniu do środków pieniężnych zgromadzonych

    na Rachunku Głównym w tym dniu, stosowana jest promocyjna stopa procentowa
    wynosząca 5,80% w skali roku,

    2) jeżeli Zmiana Salda w danym dniu Okresu promocji stanowi wartość dodatnią i
    jednocześnie Zmiana Salda Rachunku Głównego jest w tym dniu

    równa zeru lub stanowi wartość ujemną, to w odniesieniu do środków pieniężnych
    zgromadzonych na Rachunku Głównym w tym dniu, stosowana jest

    promocyjna stopa procentowa wynosząca 5,80% w skali roku,

    3) jeżeli Zmiana Salda w danym dniu Okresu promocji stanowi wartość dodatnią i
    jednocześnie Zmiana Salda Rachunku Głównego w tym dniu stanowi

    wartość dodatnią, to w tym dniu w odniesieniu do:

    a) tej części środków pieniężnych zgromadzonych na Rachunku Głównym, która
    odpowiada Kwocie Zwiększenia, nie przekraczającej jednak kwoty

    40 000 zł, stosowana jest promocyjna stopa procentowa w wysokości 6,5% w skali
    roku;

    b) pozostałej części

  • 13. Data: 2012-04-06 08:19:29
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

[...]

    Wlalem nieswiadomie wczoraj, czy wczoraj = dzisiaj ?
    - moze jakies konkrety, bo nie wiem czy warto zostawac na dluzej

  • 14. Data: 2012-04-06 08:38:17
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > najważniejsze do kwoty 40k, powyżej oprocentowanie 5,8.

    > Przez jeden dziń będą na 6,5%. Następnego dnia już na 5,8%. Przynajmniej ja

    Poswiecilem 3 min telefoniczne
    - uzyskane od roznych natretnych naciagaczy :D

    Czynnik bialkowy poinformowal (w skrocie)
    - w dniu wczorajszym zostaly naliczone odsetki (4,6 %) od salda
    zostala "zapamietana" wartosc salda wszystkich zdeponowanych srodkow
    / obejmuje to rowniez lokaty /
    Srodki zdeponowane od dzis powyzej "salda" sa na 6,5% (do 40kzl)
    a =< od "salda" - 5,8%

    Tyle wydusilem od gostka ;)

  • 15. Data: 2012-04-06 08:50:12
    Od: marimach77 <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 kwietnia 2012 20:37:27 UTC+2 użytkownik darnok napisał:
> [...]
    oszczędnościowy od jutra. Szkoda tylko, że można założyć TYLKO 3 rachunki celowe.

    > A po co w czasach "Vincenta Belki" chcesz dzielic pieniadze na czesci?
    >
    > --
    > darnok
    > "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

    A czemu nie? Szczególnie jeśli "oszczędza" się na różne cele.

  • 16. Data: 2012-04-06 09:12:59
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Waldek" <j...@t...mam> napisał w wiadomości

> [...]
    > / obejmuje to rowniez lokaty /
    > Srodki zdeponowane od dzis powyzej "salda" sa na 6,5% (do 40kzl)

    To trzeba było wydusić ile będzie jutro. Bo jutro już nie będzie powyżej
    dzisiejszego salda. :)

  • 17. Data: 2012-04-06 09:26:11
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    > To trzeba było wydusić ile będzie jutro. Bo jutro już nie będzie powyżej
    > dzisiejszego salda. :)
    A piles juz dzis kawe ? :D
    IMO wczorajsze saldo ogolne stanowi poziom odniesienia
    i wszystkie srodki wplacone ponad ten poziom sa na 6,5%

    No chyba ze czynnik bialkowy banku jest/byl.... wczorajszy ;)

  • 18. Data: 2012-04-06 09:37:14
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-04-06, marimach77 <m...@g...com> wrote:

    [...]

    > A czemu nie?

    Bo to technicznie upierdliwe.

    > Szczególnie jeśli "oszczędza" się na różne cele.

    Ja na chwilę obecną mam 5 różnych celów dla których oszczędzam
    środki bez bliższego terminu (np. "na emeryturę", "na dom", "rezerwowe") +
    jakieś 10 zaplanowanych wydatków "rocznych" (takich jak "ubezpieczenie OC",
    "podatek od nieruchomości" itp.) na które odkładam comiesięcznie małe kwoty.
    Dużo prościej i logiczniej jest trzymać swój plan budżetu (gdzie nie jest
    ważne gdzie są pieniądze, tylko ważne ile się odkłada, na co i jaki jest cel)
    niż opierać się na planie kont.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2012-04-06 11:53:30
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 6 kwietnia 2012 09:37:14 UTC+2 użytkownik Wojciech Bancer napisał:
> [...]
    > ważne gdzie są pieniądze, tylko ważne ile się odkłada, na co i jaki jest cel)

    Nie neguję takiego sposobu. Każdy robi jak mu wygodniej.

  • 20. Data: 2012-04-06 12:14:51
    Od: " BGŻOptima" <b...@N...gazeta.pl>

    Witam serdecznie,

    Od dzisiaj do 10 lipca b.r. oprocentowanie wszystkich nowych środków do kwoty
    40 tys. zł, które w okresie promocji zasilą Rachunek Główny w BGŻOptima,
    będzie wynosić 6,5 proc. &#8211; przez cały czas trwania promocji, nie zaś tylko w
    ciągu dnia, w którym zostanie dokonana wpłata. Dotyczy to zarówno nowych, jak
    i obecnych klientów.

    Pozdrawiam,
    Anna Kozłowska
    Zespół Prasowy BGŻOptima