  • 1. Data: 2012-04-05 09:30:04
    Temat: Meritum zwrot paliwowy
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Na Neste nie tankuje, bo wiem, ze zabieraja podwojnie i trzeba czekac
    dlugo na zdjecie blokady. A jak jest z marketowymi stacjami? Zwracaja
    4%? Niby lapia sie MCC 5541, 5542, 5983. Ktos juz probowal np. na stacji
    Auchan?

  • 2. Data: 2012-04-05 10:20:27
    Temat: Re: Meritum zwrot paliwowy
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 05.04.2012 09:30, neoniusz pisze:
    > Na Neste nie tankuje, bo wiem, ze zabieraja podwojnie i trzeba czekac
    > dlugo na zdjecie blokady.

    Czy nadal? Już dawno nie słyszałem o podwójnych blokadach.

    p. m.

  • 3. Data: 2012-04-05 10:34:56
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Ktos pisal ostatnio, ze nadal.

  • 4. Data: 2012-04-05 18:14:50
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > 4%? Niby lapia sie MCC 5541, 5542, 5983. Ktos juz probowal np. na stacji
    > Auchan?

    W lato Auchan nie działał z Meritum. Meritum się wypiął i zwalił winę na
    Auchan. Za to Carrefour działał.

    Darek

  • 5. Data: 2012-04-05 20:39:53
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > dlugo na zdjecie blokady. A jak jest z marketowymi stacjami? Zwracaja 4%?
    > Niby lapia sie MCC 5541, 5542, 5983. Ktos juz probowal np. na stacji

    Mi nie zlapal sie Wróblen w Obornikach Wlkp-skich. Dwa tankowania do peuna i
    zero keszbeku, pierdole, szara karta z mille oddaje za wszystko co poiwinna.

    pzdr

  • 6. Data: 2012-04-05 20:41:33
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-04-05 18:14, Darek pisze:
    > W lato Auchan nie działał z Meritum. Meritum się wypiął i zwalił winę na
    > Auchan. Za to Carrefour działał.

    Millenium działo z Auchan; no ale to 3%

    --
    radar

  • 7. Data: 2012-04-05 22:48:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marcin" 4f7de702$0$1210$6...@n...neostrada.pl

    > Mi nie zlapal sie Wróblen w Obornikach Wlkp-skich. Dwa tankowania do peuna i zero
    keszbeku, pierdole, szara karta z mille oddaje
    > za wszystko co poiwinna.

    I chyba na wróbbawełnach można dostać 200 złotych keszbeku z szarytki.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-04-06 18:18:29
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    m napisał(a) :

    > Czy nadal? Już dawno nie słyszałem o podwójnych blokadach.

    Jak człowiek żyje w pośpiechu, to i ledwo miniony 20 lutego o
    godz.15:08 jest odległym terminem ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]