  • 11. Data: 2006-02-02 20:42:22
    Temat: Re: BIK i gdzie jeszcze
    Od: "Taddy" <c...@t...pl>

    > nawet nie wiesz ile czasu mi oszczedziles:). wielkie dzieki za info.
    >
    > pozdr
    >
    > cieply

    Proszę bardzo, po to jest grupa.
    Napisałem lakonicznie, ale to bylo mocno rozciągniete w czasie, od momentu
    złozenia wstępnych wniosków do wypłaty kasy minęło prawie 2 miesiące,
    głównie z tego wzgledu, ze opisane przedtem wypadki zaskakiwały mnie w
    trakcie procedury ubiegania sie o kredyt i stawałem przed problemem, którego
    w ogóle sie nie spodziewałem.
    Kosztowało mnie to bardzo duzo nerwów, stresu, czasu, jezdzenia i telefonów.
    Najbardziej czsochłonne i trudne (wbrew pozorom) jest zdobycie informacji na
    swój własny temat. Wiekszosc pracownikow instytucji finansowych jest bardzo
    niekompetentna i swoje braki maskuje ochroną danych osobowych i trzeba wiele
    determinacji i własciwej postawy aby wyciągnąć coś ponad standartowe
    regułki.
    Dodam tylko, ze w GE MONEY do tej pory brak odpowiedzi...
    A Millenium było przez pośrednika ( dom kredytowy NOTUS - polecam).
    BPH chcial mi dac kredyt (tam mam konto) BIK im nie przeszkadzał, ale gorsze
    warunki i drozej niz w PTF i Fortisie i GE.
    PKO BP - porażka juz w trakcie rozmowy wstępnej 100 miliardów papierków i
    zaświadczeń do 3 pokolenia wstecz ;-) to najbardziej zbiurokratyzowany bank
    z opisanych. Poza tym juz na wejsciu śmierdzi naftaliną ;-)))))) No i drozej
    niz u konkurencji.
    DOM Bank- chcieli dac bez problemu, ale za kosmiczne odsetki-odradzam! Chyba
    ze ktoś ma sporo lewej kasy i stać go na oprocentowanie 5-9% w CHF.
    PeKaO SA tez chcialo (BIK nie był problemem), ale ja nie chcialem w PLN.
    Więcej banków nie pamiętam ;-)))
    Wiekszosc ludzi nawet nie zdaje sobie sprawy, jak łatwo i czesto bezwiednie
    lub w wyniku przestepstwa popelnonego przez inne osoby tudzież
    arogancji/złośliwości/bezmyślności pracowników banków mozna niesłusznie
    popasc w niełaskę banków i stać sie rzekomym niesolidnym klientem. I wtedy
    odkręcenie tego jest niezwykle trudne i pracochłonne, a sojusznikow brak....
    Dasz se rade, powodzenia!

    Taddy
    PS Jesteś moze z Górnego Śląska?

  • 12. Data: 2006-02-02 21:13:07
    Od: "cieply" <m...@p...onet.pl>

    > Najbardziej czsochłonne i trudne (wbrew pozorom) jest zdobycie informacji na
    > swój własny temat.

    wlasnie to zauwazylem, stad moje pytanie:(

    > DOM Bank- chcieli dac bez problemu, ale za kosmiczne odsetki-odradzam! Chyba
    > ze ktoś ma sporo lewej kasy i stać go na oprocentowanie 5-9% w CHF.

    > Dasz se rade, powodzenia!

    ma nadzieje, wielkie dzieki

    > Taddy
    > PS Jesteś moze z Górnego Śląska?

    nie, wawa

    pozdr

    cieply

  • 13. Data: 2006-02-04 21:57:17
    Od: "słoneczny" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Taddy" <c...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Ponadto w innym banku jakas niedopłata sprzed 7 lat i ślad w MIG BR
    > (smolna), ale bez śladu w BIK, bo ten akurat bank jest w ZBP, a nie jest w
    > BIK (tak na marginesie: piwo dla mądrego co zgadnie który to bank!), ale
    > po natychmiastowej spłacie nastąpiło natychmiastowe usuniecie mnie z MIG
    > BR, tak, że w momencie rozpatrywania wnioku kredytowego byl widoczny tylko
    > wpis w BIK

    Lukas?

    Pozdrawiam,
    słoneczny

  • 14. Data: 2006-02-04 23:44:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-02-02 19:45, osobnik Taddy stwierdził, iż:

    Raiffeisen?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl