    From: bzyku <5...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: BIK i kredyt hipoteczny
    Date: Thu, 22 May 2008 21:30:18 +0200

    Witam.
    Kiedys moja byla zona wziela kredyt dla mamy na splate zadluzenia w
    spoldzielni. Ja jako maz sie podpisalem pod tym kredytem. Niedlugo
    pozniej sie rozstalismy, wzielismy rozwod i nasze drogi sie rozeszly.
    Bylo to ok 2003 roku. Niestety, kredyt nie zostal splacony i
    dowiedzialem sie, ze jets do zaplaty jeszcze ponad 3 tys. Zadzwonilem do
    banku i wytlumaczylem swoja sytuacje, ale Pani poinformowala mnie , ze
    no niestety.... Wiec powiedzialem tej pani , ze splace 1800zl bo tyle
    bylo kapitalu a reszte niech scigaja moja byla zone. Teraz jestem w
    drugim zwiazku malzenskim i chcielismy wziazc kredyt hipoteczny na zakup
    mieszkania. Niestety mam problem.
    Co tu robic?
    Czy te adnotacje w BIKu znikna po 15.06.2008 roku nawet jak nie zostalo
    uregulowane do konca?
    Pozdrawiam
    Tomek