  • 11. Data: 2008-07-17 07:00:10
    Temat: Re: BIK, kredyt, możliwości
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 16 Jul 2008 17:54:46 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >aha, no tak. Chciałbym sie tylko upewnic - naprawde nie rozumiesz ze twoja
    >odpowiedz jest troche OT? Jezeli uwazasz, ze jestem az takim imbecylem ze
    >nie wiem ile moge splacac, ile chce splacac, ile kosztuje utrzymanie auta
    >itp to po prostu napisz mi ze jestem idiota. Bo rozumiem ze sugerujesz tak
    >niski poziom inteligencji, ze odpwoiedzi w stylu "nie stac cie" i tak nie
    >zrozumiem.

    Za to może inni zrozumieją.

    >tez nie ma zadnego znaczenia. Pytanie jest proste - czy ktorys bank
    >(instytucja) udzieli takie kredytu na warunach opisach w pierwszym poscie.
    >Jezeli ktos zna odpowiedz wlasnie na to pytanie, bardzo prosze o pomoc.
    >Ewentualnie czy latwiej byloby dostac gdzies kredyt na mniejsza kwote, przy
    >krótszym terminie splaty itp. Generalnie gdzie, na ile, jaki mozna wziac
    >kredyt majac bik na sumieniu?

    Jedynie zostają Ci lichwiarze. Ale oni nie dają na 5 lat. Czyli - nie
    stać Cię na auto.

    >ok, wytlumacze ci to, to moze dotrze. Samochód jest mi niezbedny do pracy.
    >Majac auto jestem w stanie spokojnie zarobic ok. 3000-3500PLN netto
    >miesiecznie. Co do twoich bliczen jezeli chodzi o paliwo, to powiem ci ze
    >2500 nie starczy. Z prostego powodu - mam ciezka noge i przy mojej jezdzie
    >auta pala w granicach 10 a przynajmniej takie jak chce kupic. Moglbym

    Tyle policzyłem, tylko LPG. Moje palą więcej, tak na marginesie.

    >oczywiscie kupic matiza za 1000 zł i nim jezdzic ale nie chce. Z prostego
    >powodu - wiem ze moge sobie spokojnie oddawac po 200-300 zł miesiecznie i
    >jezdzic czyms przyjemnieszym. Reasumujac - naprawde bede bardzo wdzieczny
    >za brak uwag typu nie stac cie, i tak na to nie zarobisz itd. Szanuje twoje
    >zdanie, nie zgadzam sie z nim, niemniej je szanuje. Ale tak czy siak, nie
    >wnosi ono nic do dyskusji, nie rozwiazuje ono równiez mjego problemu, z
    >ktorym sie na te liste zglosiłem.

    No szanuję Twoje zdanie - nie stać Cię na auto.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 12. Data: 2008-07-17 07:54:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...spamnie.org.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jedynie zostają Ci lichwiarze. Ale oni nie dają na 5 lat. Czyli - nie
    > stać Cię na auto.

    szkoda, ze gdyby nie bik to byloby mnie stac :)

    > Tyle policzyłem, tylko LPG. Moje palą więcej, tak na marginesie.

    oo, nie wiedziałem, ze juz kupiłes samochód. Myslałem, ze ciagle poruszasz
    sie granada... ;-P

    "Początek i koniec zawsze są jednością."
    Frank Herbert

  • 13. Data: 2008-07-17 09:24:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 17 Jul 2008 07:54:45 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >szkoda, ze gdyby nie bik to byloby mnie stac :)

    Jakbys miał na kjoncie 1000000zł tez by Cię było. Ale teraz Cię NIE
    STAĆ.

    >oo, nie wiedziałem, ze juz kupiłes samochód. Myslałem, ze ciagle poruszasz
    >sie granada... ;-P

    Widzisz, a Ciebie nawet na to nei stać.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 14. Data: 2008-07-17 23:09:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@o...spamnie.org.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Jakbys miał na kjoncie 1000000zł tez by Cię było. Ale teraz Cię NIE
    > STAĆ.

    kurde, to mamy problem logiczny bo...

    > Widzisz, a Ciebie nawet na to nei stać.

    ... kupiłem dzis takie auto jak chciałem...

    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert