    From: Michal M JJ <w...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: [BIK] wzor zaswiadczenia o splaconym kredycie?
    Date: Wed, 05 Apr 2006 11:56:54 +0200

    witam,
    jakis czas temu pisalem ze PEKAO SA zrobil mi mazy w BIKu tzn ze mam najgorszy
    status historyczny 91-180dni mimo ze placilem z max 2-dniowym opoznieniem
    napisalem podanie z prosba o wyjasnienie i wstepnie bank przyznal mi racje ze
    opoznienie dotyczy kwot ponizej 1zl (po kilku miesiacach od splacenia calosci
    dostalem poleconym wezwanie do zaplaty bodajze 14gr...)
    bank ma jeszcze raz dokladnie sprawdzic cala historie i wystawic mi
    zaswiadczenie o splaceniu tamtego kredytu - maja do mnie dzwonic w tej sprawie i
    m.in. ustalic tresc tego potwierdzenia
    moje pytanie brzmi:
    czy ma ktos szablon takiego potwierdzenia? co tam ma byc dokladnie napisane? bo
    znajac zycie bank nie ma pomyslu i bedzie mnie o to pytal (oprocz tego ze wogole
    splacilem chcial bym zeby ten "najgorszy status historyczny" zwiazany byl z
    dokladna kwota oraz z dopiskiem ze dotyczy jakichs wyrownan a nie rat(y))

    pozdro,
    michal