  • 11. Data: 2005-11-11 12:00:50
    Temat: Re: [BPH] KK i dostęp przez net
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 11 Nov 2005 01:30:44 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wklepał(-a):

    >Złóż wniosek przez internet, a do podpisania umowy wybierz jakiś inny
    >oddział.

    Trzeba wypowiedzieć magiczne słowa "pakiet startowy", co powinno oświecić
    pracowników. :>

  • 12. Data: 2005-11-11 12:36:34
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 11 Nov 2005 11:30:35 +0100, Marcin Nowakowski
    <m...@U...net.pl> wrote:

    >Stażystki obecnie są lepiej wyszkolone niż niektórzy pracownicy
    >(przetestowane) ;>

    Przez grzeczność nie spytam jakież to testy przeprowadzasz na
    stażystkach :)))

    PG

  • 13. Data: 2005-11-11 12:41:23
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

    no nie do konca na infolinii, bo musi miec podpisana umowe i haslo startowe.
    Co wiecej, w wielu przypadkach mozna dostac pomoc na infolinii, wiec warto
    tez przy okazji podpisac umowe o bankowosc telefoniczna - gdy np zablokuje
    sie konto, zapomnii hasla, zablokuje klucz do przelewow(gdy jest sie
    zainteresowanym przelewami z kk)

    najlepiej udac sie albo do innego oddzialu, albo pojsc do tego samego i
    powiedziec ze ta usluga jest odstepna i kazac natychmiast to sprawdzic -
    panie zadzwonia na infolinie ;-) zeby sie doedukowaly :-)

    pozdrawiam
    KK

  • 14. Data: 2005-11-11 14:58:11
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-11-11 13:36, osobnik podający się za Piotr Gralak, śmiał
    stwierdzić, iż:

    :))))))))))))))))

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 15. Data: 2005-11-11 15:19:50
    Od: "Jarro" <y...@C...pl>

    > przy okazji podpisac umowe o bankowosc telefoniczna

    Nie ma czegos takiego jak oddzielna umowa o bankowosc telefoniczna, jest
    jedna umowa o kanaly elektronicznego dostepu, ktora obejmuje Int, SMS, WAP i
    Bankowosc Tel.
    Warto natomiast zwrocic w oddziale uwage, ze bedzie sie chcialo korzystac z
    bank. telefonicznej, aby doradca odpowiednio skonfigurowal usluge.

  • 16. Data: 2005-11-11 17:45:12
    Od: "KaRoLa" <c...@b...interia.ble.pl>

> [...]
    > Warto natomiast zwrocic w oddziale uwage, ze bedzie sie chcialo korzystac
    > z bank. telefonicznej, aby doradca odpowiednio skonfigurowal usluge.

    wlasnie, jest jedna umowa, ale moze miec rozne opcje. I warto pamietac, aby
    podpisac i o telefoniczna.
    Bo nie wszyscy pracownicy informuja, ze istnieja tez inne mozliwosci
    kontaktu niz internet i okienko.
    pozdr
    KK

  • 17. Data: 2005-11-11 22:56:50
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > wlasnie, jest jedna umowa, ale moze miec rozne opcje. I warto pamietac,
    > aby podpisac i o telefoniczna.
    > Bo nie wszyscy pracownicy informuja, ze istnieja tez inne mozliwosci
    > kontaktu niz internet i okienko.

    I tu się mylisz. Jest jedna umowa i nie ma żadnych opcji - zawiera ona
    bowiem wszelkie kanały. Od klienta należy wybór z którego chce skorzystać a
    od pracownika dopilnowanie aby miał taką możliwość

    Darek

  • 18. Data: 2005-11-12 09:29:13
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pomoc.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 19. Data: 2005-11-12 10:04:13
    Od: ...@...c

    Dnia Thu, 10 Nov 2005 23:48:13 +0000 (UTC), Tomasz Opalski napisał(a):

    > 1. Czy można mieć aktywny kanał internetowy mając wyłącznie KK
    > Silver? /Obstawiam, że tak/
    > 2. Jak to najprościej aktywować?
    > 3. Czy jest pobierana opłata? /Obstawiam, że nie/
    > Będę wdzięczny za powyższe informacje.

    przerabiałem to w tym tygodniu przez infolinię:
    1. Można mieć dostęp do rachunku KK przez internet bez ROR
    2. Trzeba ruszyć 4 litery do banku
    3. Zżerają chyba 3 zł za ta przyjemność

    ...w praktyce zrezygnowałem

    --
    pozdrawiam,

  • 20. Data: 2005-11-12 10:44:27
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 12 Nov 2005 11:04:13 +0100, ...@...c wklepał(-a):

    >przerabiałem to w tym tygodniu przez infolinię:
    >1. Można mieć dostęp do rachunku KK przez internet bez ROR
    >2. Trzeba ruszyć 4 litery do banku
    >3. Zżerają chyba 3 zł za ta przyjemność

    Nie zżerają już (od sierpnia b.r. bodajże).