  • 21. Data: 2005-11-12 10:50:04
    Temat: Re: [BPH] KK i dostęp przez net
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > W takim wypadku, to może zmienić hasło i odblokować konto przez
    > telefon.

    Pod warunkiem, że ma uruchomiony kanał telefoniczny. I taka sytuacja
    to właściwie jedyny sensowny powód aby go uruchomić. Oczywiście
    kosztem bezpieczeństwa.

    pozdrawiam,

    MichalL

  • 22. Data: 2005-11-12 14:37:55
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Nie zżerają już (od sierpnia b.r. bodajże).

    Nie zżerali bo promocja była

    Darek

  • 23. Data: 2005-11-17 08:41:16
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    A ja mam dostęp do sezama mimo, że jakiś rok temu oddałem im "Galerię
    Mokotów".
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki