  • 31. Data: 2004-07-19 21:11:34
    Temat: Re: BPH - czego brakuje?
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Carbo napisał:

    > Rozszyfrowales mnie w 100% :)

    Cholera, coraz lepiej mi idzie. ;-)

    > Czyzbys sam wymyslil to moje zadanie bojowe? ;)

    Nie, nie, ja od BePeHahahaha trzymam sie z dala (fizycznie).

    > Moze pakiety na bachamach zabladzily? ;)

    Heh, po prostu calkowity brak umiejetnosci zaprezentowania informacji,
    ktore sa w systemie i tylko czekaja, by ktos je obejzal.

    > Sprawdzalem wersje demo i w porownaniu do mbanku to tam sie rzeczywiscie
    > mozna zgubic.

    Bardzo zle nie jest, ale do inteligowego www baaaaaardzo im daleko.

    > Nie wiem czy dobrze rozumuje, ale chyba chodzi Ci o strone na ktorej trzeba
    > wybrac okres za jaki chcesz ogladac operacje. To chyba rzecz gustu.
    > Podobnie jest w mBanku i jakos dziala. Mi sie natomiast nie podoba wybitnie
    > sposob wyswietlania informacji o peracjach.

    Sadze, ze 90% przypadkow, to wlasnie klikniecie na Pokaz, bez zmiany
    filtrow i okresu. Dlatego podstawowa lista moglaby sie wyswietlac od
    razu. Tak jak to jest w Inteligo i Millenecie.

    > Rzeczywiscie tak dlugo to trwa?

    Strasznie. Najpierw przyszedlem podpisac umowe. Potem wrocilem do domu i
    sie zarejestrowalem w Sezamie. Potem wrocilem do oddzialu podpisac
    kolejna umowe. Potem trzeba odpalic Sezama i zadzwonic do banku po cos
    tam, zeby wszystko dzialalo (ja zalogowalem sie do Sezama w oddziale na
    komputerku dla publiki i zalatwilem to od reki).

    Otrzymanie karty do rachunku to inna historia. Najpierw trzeba cos na
    konto wplacic, potem zamowic karte w oddziale (nie da sie zamowic karty
    bez dokonania wplaty), a potem jeszcze przyjsc do oddzialu po PIN.

    Nie wiem kto to wymyslil, ale wiem jedno na pewno - to byl kretyn.

    > I tak wiele mi podales. Dzieki.

    Heh, a to tylko kawaleczek z tego co bank robi i oferuje. ;-)))

    Bartol

  • 32. Data: 2004-07-19 21:13:28
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Carbo napisał:

    > Nie ma problemu. Gdzie i kiedy, jasne czy ciemne, z pianka czy bez? :)

    Za duzy wybor, nie moge sie zdecydowac. ;-))))

    Bartol

  • 33. Data: 2004-07-20 05:55:52
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > A co to jest ten multipop?

    Taka usługa, która pozwala Ci odbierać pocztę z obcych kont.
    Masz kilka skrzynek i możesz je obsługiwać w jednym miejscu.

    Jacek

  • 34. Data: 2004-07-20 07:52:04
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 19 Jul 2004 17:20:37 GMT, Carbo napisał(a):

    > A po ile one sa teraz? 6 PLN? Dobrze widze? To malo tez nie jest.

    Widać za mało, bo nadal są różni niereformowalni, co się zgłaszają do
    okienka z książeczką opłat...

    > Znaczy co? Umowe spisywal od nowa?

    Nie - ubezpieczenie, różne wnioski itp. Po prostu chodzi o to że trwało to
    ZA DŁUGO. Tak samo przy wszystkich bez wyjątku czynnościach... choćby
    podpisanie umowy na sez@m.

    > W PKO mialem kiedys przypadek, ze rata kredytu nie poszla, bo mieli blad
    > systemu. Tez niezle cuda sie dialy...

    Po tamtym wydarzeniu uaktywniłem sobie powiadomienia o odrzuceniu przelewu.
    W połączeniu z ideową skrzynką mbox - mam w miarę sprawnie działające
    powiadomienia SMSowe... ;)

    P.S. Wczoraj już się chyba zaczęło coś przetykać z powiadomieniami o zmianie
    salda: pół godziny po wybraniu kasy z bankomatu BPH dostałem maila... Szkoda
    że nie potrafią zrobić tego normalnie - tzn. natychmiast... zwłaszcza że np.
    o wpłacie na konto SMSa dostaję po paru minutach.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 35. Data: 2004-07-20 08:06:47
    Od: "an" <l...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Carbo" <s...@p...onet.pl.onet> napisał w wiadomości
    ch.pl...

    Najbardziej brakuje im elementarnej kultury!
    Nie mają zwyczaju odpowiadać na pisane do nich listy.
    W maklerze i sezamie jest opcja "kontaktu" - nigdy jeszcze nie udało się mi
    uzyskać odpowiedzi. Po co wprowadzają taką opcję?? jan.

  • 36. Data: 2004-07-20 08:55:19
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

> [...]
    > tam, zeby wszystko dzialalo (ja zalogowalem sie do Sezama w oddziale na
    > komputerku dla publiki i zalatwilem to od reki).

    Powiem tak.... źle trafiłeś. Powinno to wyglądać tak : wchodzisz do oddziału
    i mówisz : 'Chce konto z dostępem przez internet' . Pan(i) doradca mówi :
    'OK' i kolejno podpisuje z Tobą umowę o prowadzenie rachunku, potem o dostęp
    przez net, potem o wszystko inne co sobie jeszcze wymyślisz, a potem jeszcze
    sadza Cię przy komputerku dla klientów, każe Ci stworzyć klucz i Ci go
    aktywuje. Fakt, trochę to trwa, ale nie musisz latać jak kot pęcherzem od
    domu do banku i spowrotem. Osobiście byłem świadkiem, że tak można :)
    A poza tym na stronie rejestracji jest napisane, że można się rejestrować w
    necie, telefonicznie, lub w oddziale.
    https://www.bph.pl/pi/0/rejestracja/krok1.html (po prawej : 'Inne sposoby
    rejestracji')

    Także doradca wysyłając Cię do domu, żebyś wypełnił ten formularz w
    internecie po prostu Cię zbył. No chyba, że coś się zmieniło od początku
    roku.....
    Ale jak najbardziej Cię rozumiem, bo też bym nie był szczęśliwy, jakbym miał
    tak gonić tam i spowrotem. Niektórzy po prostu jeszcze żyją w poprzedniej
    epoce z poglądem, że to klient ma się starać o uzyskanie czegoś w jakiejś
    instytucji, a nie instytucja ma się starać o klienta.

    > Nie wiem kto to wymyslil, ale wiem jedno na pewno - to byl kretyn.

    Tak jak pisałem wyżej : pomysł to jedno, a wykonanie to drugie :) A kretyni
    są wszędzie.

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 37. Data: 2004-07-20 11:22:05
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia 19 Jul 2004 16:49:52 GMT, Carbo napisał(a):

    > Troche wlasnych i troche euronetu...

    Co - poza bankami dającymi darmowe wypłaty wszędzie - daje zdecydowanie
    najwięcej bankomatów w takim np. Krakowie. Być może PKO BP sobie liczy ich
    więcej, ale ma je jakoś durnie porozkładane - na tyle, że czasami ciężko
    cokolwiek znaleźć w pobliżu...

    Pozdrawiam,

  • 38. Data: 2004-07-20 17:09:21
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> a écrit:

    > Tak, tak, koniecznie ;-)))))))

    Keine problem. :)

    > ps. chociaz ostatnio zaczynam gustowac w wodce na myszach

    A co to za wynalazek? Absynt, ouzo czy swojska siwucha? :)

  • 39. Data: 2004-07-20 17:11:35
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    "Jacek" <j...@p...onet.pl> a écrit:

    > Taka usługa, która pozwala Ci odbierać pocztę z obcych kont.
    > Masz kilka skrzynek i możesz je obsługiwać w jednym miejscu.

    A to tez to mam na ktoryms serwerze, ale trzeba wyzwalac recznie, wiec mi
    sie nie chce :)

    Carbo

  • 40. Data: 2004-07-20 17:13:32
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    "an" <l...@p...gazeta.pl> a écrit:

> [...]
    > W maklerze i sezamie jest opcja "kontaktu" - nigdy jeszcze nie udało
    > się mi uzyskać odpowiedzi. Po co wprowadzają taką opcję??

    Pewnie dlatego, ze wypada. Kiedys ktos przeprowadzal badania jak to jest z
    pisaniem do roznych instytucji i uzyskiwaniem odpowiedzi. Raz bylo lepiej,
    raz gorzej, ale ogolnie to tragicznie.