  • 21. Data: 2004-07-19 17:14:34
    Temat: Re: BPH - czego brakuje?
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    Dnia pon, 19 lip 2004 at 16:50 GMT,
    Carbo <s...@p...onet.pl.onet> napisał(a):

    > Te powiadomienia tez sa u nich platne?

    smsy - tak (nie pamiętam ile)

    --
    Jurek

    "Free time? Is this some to eat?"

  • 22. Data: 2004-07-19 17:20:37
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> a écrit:

    > Mi brakuje ustalenia opłaty rzędu 20zł/przelew - żeby od okienek
    > odmeldowali się petenci wpłacający 3-4 przelewy, co trwa KOSZMARNIE
    > długo.

    A po ile one sa teraz? 6 PLN? Dobrze widze? To malo tez nie jest.

    > Generalnie - obsługa w oddziałach jest bardzo powolna,
    > prawdopodobnie przez idiotycznie zaplanowane procedury: jak odbierałem
    > _wznowioną_ kartę kredytową, to siedziałem przy stanowisku chyba ze 40
    > minut! Pracownik cały czas biegał gdzieś po zapleczu i po piętrach,
    > zbierając podpisy, szukając karty, potem wklepywał - nie wiadomo po co
    > - mnóstwo danych do systemu... Zakładanie sez@ma też było diabelnie
    > upierdliwe.

    Znaczy co? Umowe spisywal od nowa?

    > Aha: dobrze jest sprawdzać przelewy: raz mi nie wyszedł przelew "z
    > powodu błędu wewnętrznego". Rozwiązanie? "Proszę wysłać jeszcze
    > raz"... Delikatnie mówiąc - niepoważne...

    W PKO mialem kiedys przypadek, ze rata kredytu nie poszla, bo mieli blad
    systemu. Tez niezle cuda sie dialy...

    Pawel

  • 23. Data: 2004-07-19 17:22:44
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    "Jacek" <j...@p...onet.pl> a écrit:

    > [ciach]
    > 4. Poprawnego działania skrzynki sezam.pl przy multipopie i
    > jednoczesnym przekierowaniu

    A co to jest ten multipop?

    > 5. Opamiętania się z opłatami

    Tak, tutaj strasznie przesadzaja.

    > 6. Przedłużania promocji, tak żebym 3 rok z rzędu nie płacił za KK :-)

    O karty cos tam chyba walcza, wiec moze sie uda. :)

    > Jak mi jeszcze coś się przypomni, to nie omieszkam...

    OK, dzieki za opinie.

    Pawel

  • 24. Data: 2004-07-19 17:23:48
    Od: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>

    Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl> a écrit:

    > smsy - tak (nie pamiętam ile)

    Czy jest tam cos za co sie nie placi???

    Pawel

  • 25. Data: 2004-07-19 18:18:53
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 19 Jul 2004 17:23:48 GMT,
    osoba podpisana: Carbo <s...@p...onet.pl.onet>
    napisała:
    [...]
    > Czy jest tam cos za co sie nie placi???

    Zamknięcie konta (a i to chyba nie zawsze :-)

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    "We all know Linux is great...it does infinite loop

  • 26. Data: 2004-07-19 19:55:16
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Carbo napisal/a:
    > A ktore konto bys wybral jako to jedyne?

    nie ma jdenego takiego konta do którego nie dałoby się za bezcen dodać
    trochę funkcjonalności, ale gdybym miał zmieścić się w 10zł na 2 osoby to
    Fortis epakiet (2 karty VE, darmowe przelewy, darmowe bankomaty, karta do
    płacenia w necie) - jedyne dodatkowe koszty to ew. potwierdzenie przelewu,
    rzadko potrzebne. No i jeszcze mB/VW za friko na dokładkę - bo tańszy kredyt
    odnawialny, chociaż na razie też mi on niepotrzebny.

    --
    Pozdrawiam,
    Zbiggy

  • 27. Data: 2004-07-19 20:25:34
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

    > Dnia Sun, 18 Jul 2004 17:25:44 +0000 (UTC), Carbo napisał(a):

    <ciach>

    > Aha: dobrze jest sprawdzać przelewy: raz mi nie wyszedł przelew "z powodu
    > błędu wewnętrznego". Rozwiązanie? "Proszę wysłać jeszcze raz"...
    Delikatnie
    > mówiąc - niepoważne...

    <ciach>

    Poważne, niepoważne - podpisałeś, że się zgadzasz :-) W umowie jest punkt, w
    którym stoi, że klient jest zobowiązany monitorować sobie czy przelew
    poszedł, czy nie. A błędy wewnętrzne zdarzają się w każdym banku chyba...

    Pozdrawiam

    PshemeK

  • 28. Data: 2004-07-19 20:28:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Carbo" <s...@p...onet.pl.onet> napisał w wiadomości
    ch.pl...

    > To chyba powinno byc odwrotnie: duzo uzywasz - wieksze ryzyko
    > nieautoryzowanej tranzakcji... Przeciez tak to jest jakas oplata karna za
    > nie uzywanie karty.

    To w ogóle jest bez sensu. Wprowadzili to cichaczem. Ja się zorientowałem po
    wyciągu. Później długo starałem się ustalić w banku o co chodzi dokąłdnie.
    Wszyscy wiedzieli, że ta opłata jest zwiazana z kartą. Ale jak?

    > "Wot technika!"

    Nie. Dobry technik im potrzebny moim zdaniem

    > Debetowa, czy kredytowa?

    Ja zrozumiałem tak, że gratis przedłużają tę, na której zrobiłeś te wymagane
    obroty.

  • 29. Data: 2004-07-19 21:00:56
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Carbo napisał:

    > Te powiadomienia tez sa u nich platne?

    SMSowe tak, mailowe nie (jeszcze tego brakowalo ;-) ).

    Bartol

  • 30. Data: 2004-07-19 21:02:58
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik j...@p...onet.pl napisał:

    > teraz Bartkowi piwo wyślij, choćby wirtualne ;)))

    Tak, tak, koniecznie ;-)))))))

    Bartol

    ps. chociaz ostatnio zaczynam gustowac w wodce na myszach