  • Data: 2004-09-23 18:23:07
    Temat: BPH - promocja i pytanie
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jako, że wreszcie pojawiła się sensowna oferta na KK (korzystam to nie
    płace za karte), to się zastanawiam nad skorzystaniem z niej. Ale mam
    pytania, bo z tej ich strony to czasem ciężko się zorientować :/
    1) czy do wzięcia u nich karty trzeba mieć konto? (bo jak tak to
    dziękuje ;)
    2) czy do ich kart jest podgląd online i może jakieś demo systemu
    3) czy promocja obowiązuje na _każdą_ kartę wydawaną przez nich czy
    tylko tą okazjonalną UE
    4) jak jest z opłatami za kartę dodatkową, w sensie czy żeby nie
    płacić za kartę główną i dodatkową to trzeba w okresie 12 miesięcy
    przed wznowieniem wytrzaskać 2 x kwote zwolnienia od opłaty?
    5) czy za darmo będzie też umieszczenie zdjęcia na karcie

    Nie piszcie, że się długo czeka, bo to już wiem ;)

    P.S. A może Multi podobną promocje zrobi? Ten bank spełnia PRAWIE moje
    oczekiwania i byłbym zadowolony mając u nich też KK

    --
    Tomasz Matuszewski
    thom(at)artcom.pl // "Dajcie mi punkt oparcia, a poruszę Ziemie"