-
11. Data: 2008-01-30 22:09:35
Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>
Piotr Gralak napisał(a):
> A ja dostałem właśnie list z Multibanku że kredyt odnawialny w moim
> rachunku (tu podany numer) zyskał nowe oprocentowanie. I się zastanawiam
> czy moje zamknięte kilka lat temu konto ożyło czy może tak się im tylko
> wysłało...
Ten list to w ogóle jakiś zakręcony jest... Dopiero się przyjrzałem:
Łódź, 14.01.2007
Nadano w CUP Łódź 2 w dn. 11.01.2007
Nowe oprocentowanie obowiązuje od dnia 14 grudnia 2007
:)
PG
-
12. Data: 2008-01-30 22:38:55
Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"gg" fnq9ps$6dl$...@a...news.tpi.pl
> mógłbym tak o tym banku opowiadać bez końca... miałem tam konto z 15 lat
Miałeś tam debet? ;)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....
-
13. Data: 2008-01-30 22:44:21
Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>
Dnia Wed, 30 Jan 2008 22:09:35 +0000, Piotr Gralak <g...@g...pl>
wklepał(-a):
>Ten list to w ogóle jakiś zakręcony jest... Dopiero się przyjrzałem:
>Łódź, 14.01.2007
>Nadano w CUP Łódź 2 w dn. 11.01.2007
>
>Nowe oprocentowanie obowiązuje od dnia 14 grudnia 2007
>
>:)
Pierwszy wehikuł czasu nie może być doskonały, więc nie miej pretensji, że
dostarcza listy do niewłaściwych osób.
--
Sławomir Szyszło mailto:s...@p...onet.pl
FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/
FAQ pl.comp.www.nowe-strony http://www.faq-nowe-strony.prv.pl/
-
14. Data: 2008-01-30 22:44:53
Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
Od: "skarb" <m...@g...pl>
> A jaka umowe z bankiem zakonczyles lub rozwiazales?
> O prowadzenie konta/karty na pewno.
> A ta o dostepie elektronicznym - czyli logowaniu sie na stronie banku tez
> rozwiazales?
Ja jak likwidowałam tam konto studenckie, to pani "za ladą" wymieniała
wszystko, co mogłam mieć aktywne i jak na coś trafiła, to odznaczała w swoim
komputerze. Trochę to trwałoi zastanawiałam się też, dlaczego nie robi się
wszystko automatem... osobno rachunek, powiadomienia mailem o saldzie,
dostęp do www, polecenia zapłaty...
Uważam jednak, że to pracownik powinien poinformować o tym, że zamknięcie
konta nie jest równoznaczne z anulowaniem innych "produktów".
Pozdrawiam,
Magda
-
15. Data: 2008-01-30 22:47:22
Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>
"Sławomir Szyszło" f...@s...list.pl
> Pierwszy wehikuł czasu nie może być doskonały, więc nie miej pretensji, że
> dostarcza listy do niewłaściwych osób.
Bez przesady -- nie jest wcale pierwszy. Znałem wcześniej i inne. :)
BTW tych wehikułów -- czy podróżowanie w czasie nie jest opodatkowane? ;)
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' leszekc@@alpha.net.pl '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;, .;. . .;\|/....
-
16. Data: 2008-01-30 22:51:24
Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 30 Sty, 22:44, "skarb" <m...@g...pl> wrote:
> > A jaka umowe z bankiem zakonczyles lub rozwiazales?
> > O prowadzenie konta/karty na pewno.
> > A ta o dostepie elektronicznym - czyli logowaniu sie na stronie banku tez
> > rozwiazales?
>
> Ja jak likwidowałam tam konto studenckie, to pani "za ladą" wymieniała
> wszystko, co mogłam mieć aktywne i jak na coś trafiła, to odznaczała w swoim
> komputerze. Trochę to trwałoi zastanawiałam się też, dlaczego nie robi się
> wszystko automatem... osobno rachunek, powiadomienia mailem o saldzie,
> dostęp do www, polecenia zapłaty...
> Uważam jednak, że to pracownik powinien poinformować o tym, że zamknięcie
> konta nie jest równoznaczne z anulowaniem innych "produktów".
>
Z moich kontaktow z nimi wynika, ze wszystko powinno sie najpierw
szczegolowo wyjasnic na infolinii a dopiero udac do oddzialu i
"upominac o swoje".
Moze wynika to z tego, ze nie maja przypisania klienta do oddzialu i w
kazdym oddziale mozna przeprowadzic wszystkie operacje, traktujac go
jakby byl macierzystym ?
-
17. Data: 2008-01-30 23:02:07
Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
Od: "skarb" <m...@g...pl>
> Z moich kontaktow z nimi wynika, ze wszystko powinno sie najpierw
> szczegolowo wyjasnic na infolinii a dopiero udac do oddzialu i
> "upominac o swoje".
Nie wpadłam na to, żeby gdziekolwiek dzwonić ;-) Poszłam do oddziału z
marszu, oderwałam panią od chrupania papryki i "chciałam zlikwidować konto".
> Moze wynika to z tego, ze nie maja przypisania klienta do oddzialu i w
> kazdym oddziale mozna przeprowadzic wszystkie operacje, traktujac go
> jakby byl macierzystym ?
I bardzo dobrze! Teraz mieszkam w Łodzi i raczej nie chciałoby mi się jechać
do Wrocławia, gdzie zakładałam konto tylko po to, żeby je zlikwidować. Ale
tak, z tego, co pamiętam mieli zawsze trochę kłopotu z powodu mojej
"migracji Wrocław->Łódź". Odkąd zaczęłam załatwiać sprawy w Łodzi, zawsze
było delikatne wywrócenie oczkami i "aha, to wyślemy dokumenty do
Wrocławia".
Pozdrawiam,
Magda
-
18. Data: 2008-01-30 23:06:51
Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
Od: "ygreko" <...@...com>
"krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
news:aa9a99e8-3671-4c50-b7e3-1392556a333a@k39g2000hs
f.googlegroups.com...
Z moich kontaktow z nimi wynika, ze wszystko powinno sie najpierw
szczegolowo wyjasnic na infolinii a dopiero udac do oddzialu i
"upominac o swoje".
~~~~~~~~
Infolinia bzwbk jest najbardziej wprowadzajaca w blad infolinia na
swiecie. Nigdy nie dostalem tam dobrej informacji. Nawet cos tak prostego,
jak pytanie o zalozenie konto24.pl -- odeslano mnie do oddzialu, gdzie "sa
formularze i obsluga zalozy panu takie konto od razu", a w oddziale
oczywiscie wiedzieli lepiej, ze trzeba sie zalogowac do allegro i stamtad
zalozyc konto.
Wyjatkowo niekompetentni ludzie na dezinfolinii bzwbk pracuja.
-
19. Data: 2008-01-30 23:17:18
Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
On 30 Sty, 23:06, "ygreko" <y...@...com> wrote:
> "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
>
> news:aa9a99e8-3671-4c50-b7e3-1392556a333a@k39g2000hs
f.googlegroups.com...
> Z moich kontaktow z nimi wynika, ze wszystko powinno sie najpierw
> szczegolowo wyjasnic na infolinii a dopiero udac do oddzialu i
> "upominac o swoje".
>
> ~~~~~~~~
>
> Infolinia bzwbk jest najbardziej wprowadzajaca w blad infolinia na
> swiecie. Nigdy nie dostalem tam dobrej informacji. Nawet cos tak prostego,
> jak pytanie o zalozenie konto24.pl -- odeslano mnie do oddzialu, gdzie "sa
> formularze i obsluga zalozy panu takie konto od razu", a w oddziale
> oczywiscie wiedzieli lepiej, ze trzeba sie zalogowac do allegro i stamtad
> zalozyc konto.
>
> Wyjatkowo niekompetentni ludzie na dezinfolinii bzwbk pracuja.
Ja mam akurat odwrotne doswiadczenia.
Gdy infolinia czegos nie wiedziala, prosila o zaczekanie az sie
skonsultuje ze specjalistami np. od kart kredytowych. Z tym, ze sprawy
zalatwialem w godzinach dopopoludniowych - moze pozniej infolinia nie
ma wsparcia?
W oddziale musialem zmusic pracownice do powieszenia sie na sluchawce
na pol godziny, zeby uzyskala potwierdzenie mojej informacji ze mozna
i wyjasnienie jak mozna, zmiany daty rozliczenia KK niebedacej goldem.
-
20. Data: 2008-01-30 23:39:42
Temat: Re: BZWBK kolejna żenada
Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>
gg pisze:
> Witam
>
> Dostałem dzisiaj polecony (z potwierdzeniem odbioru!!!), że muszę jak
> najszybciej udać się do oodziału i podpisać nową umowę o dostępie
> elektronicznym w związku z wyjściem nowej ustawy " ble ble ble"
> I pogrozili mi jeszcze że jak tego nie zrobi to mnie odetną czy jakieś tam
> inne bzdury o rozwiązaniu ze mną umowy...
>
> Tylko że ja nie jestem klientem tego parabanku już od roku... 8-|
>
> I po to ganiali mnie na pocztę żebym stał w tej długaśnej kolejce barany?
> A myślałem, że mam już z nimi spokój...
>
> naprawdę nie polecam tego banku...
>
Ja dostałem podobny.
A przygoda z tym bankiem zakończyła się kilka lat temu. Nawet tak dawno,
że już nie pamiętam kiedy.
Chyba nie będę nic z tym robił i z tego co piszą z końcem listopada br.
ulegnie rozwiązaniu.