eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiBZWBK kolejna żenadaRe: BZWBK kolejna żenada
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.t-online.de!
    t-online.de!news.netfinity.fr!news.side3.eu!nntpfeed.proxad.net!proxad.net!feed
    er1-1.proxad.net!198.186.190.251.MISMATCH!news-out.readnews.com!transit4.readne
    ws.com!postnews.google.com!k39g2000hsf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: krzysztofsf <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: BZWBK kolejna żenada
    Date: Wed, 30 Jan 2008 14:51:24 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 28
    Message-ID: <a...@k...googlegroups.com>
    References: <fnq7jl$t43$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnq9a4$b4s$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fnqul0$5fi$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.155.177.201
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1201733512 31949 127.0.0.1 (30 Jan 2008 22:51:52 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jan 2008 22:51:52 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k39g2000hsf.googlegroups.com; posting-host=213.155.177.201;
    posting-account=IxHeCwkAAACnPeU98Lz1iDskuW_xJ0ev
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.8.1.10) Gecko/20071115
    Iceweasel/2.0.0.10 (Debian-2.0.0.10-0etch1),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:436749
    [ ukryj nagłówki ]

    On 30 Sty, 22:44, "skarb" <m...@g...pl> wrote:
    > > A jaka umowe z bankiem zakonczyles lub rozwiazales?
    > > O prowadzenie konta/karty na pewno.
    > > A ta o dostepie elektronicznym - czyli logowaniu sie na stronie banku tez
    > > rozwiazales?
    >
    > Ja jak likwidowałam tam konto studenckie, to pani "za ladą" wymieniała
    > wszystko, co mogłam mieć aktywne i jak na coś trafiła, to odznaczała w swoim
    > komputerze. Trochę to trwałoi zastanawiałam się też, dlaczego nie robi się
    > wszystko automatem... osobno rachunek, powiadomienia mailem o saldzie,
    > dostęp do www, polecenia zapłaty...
    > Uważam jednak, że to pracownik powinien poinformować o tym, że zamknięcie
    > konta nie jest równoznaczne z anulowaniem innych "produktów".
    >

    Z moich kontaktow z nimi wynika, ze wszystko powinno sie najpierw
    szczegolowo wyjasnic na infolinii a dopiero udac do oddzialu i
    "upominac o swoje".
    Moze wynika to z tego, ze nie maja przypisania klienta do oddzialu i w
    kazdym oddziale mozna przeprowadzic wszystkie operacje, traktujac go
    jakby byl macierzystym ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1