-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.t-online.de!
t-online.de!news.netfinity.fr!news.side3.eu!nntpfeed.proxad.net!proxad.net!feed
er1-1.proxad.net!198.186.190.251.MISMATCH!news-out.readnews.com!transit4.readne
ws.com!postnews.google.com!k39g2000hsf.googlegroups.com!not-for-mail
From: krzysztofsf <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: BZWBK kolejna żenada
Date: Wed, 30 Jan 2008 14:51:24 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 28
Message-ID: <a...@k...googlegroups.com>
References: <fnq7jl$t43$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnq9a4$b4s$1@nemesis.news.tpi.pl>
<fnqul0$5fi$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.155.177.201
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1201733512 31949 127.0.0.1 (30 Jan 2008 22:51:52 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Jan 2008 22:51:52 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: k39g2000hsf.googlegroups.com; posting-host=213.155.177.201;
posting-account=IxHeCwkAAACnPeU98Lz1iDskuW_xJ0ev
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; pl-PL; rv:1.8.1.10) Gecko/20071115
Iceweasel/2.0.0.10 (Debian-2.0.0.10-0etch1),gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:436749
[ ukryj nagłówki ]On 30 Sty, 22:44, "skarb" <m...@g...pl> wrote:
> > A jaka umowe z bankiem zakonczyles lub rozwiazales?
> > O prowadzenie konta/karty na pewno.
> > A ta o dostepie elektronicznym - czyli logowaniu sie na stronie banku tez
> > rozwiazales?
>
> Ja jak likwidowałam tam konto studenckie, to pani "za ladą" wymieniała
> wszystko, co mogłam mieć aktywne i jak na coś trafiła, to odznaczała w swoim
> komputerze. Trochę to trwałoi zastanawiałam się też, dlaczego nie robi się
> wszystko automatem... osobno rachunek, powiadomienia mailem o saldzie,
> dostęp do www, polecenia zapłaty...
> Uważam jednak, że to pracownik powinien poinformować o tym, że zamknięcie
> konta nie jest równoznaczne z anulowaniem innych "produktów".
>
Z moich kontaktow z nimi wynika, ze wszystko powinno sie najpierw
szczegolowo wyjasnic na infolinii a dopiero udac do oddzialu i
"upominac o swoje".
Moze wynika to z tego, ze nie maja przypisania klienta do oddzialu i w
kazdym oddziale mozna przeprowadzic wszystkie operacje, traktujac go
jakby byl macierzystym ?
Następne wpisy z tego wątku
- 30.01.08 22:47 Eneuel Leszek
- 30.01.08 23:02 skarb
- 30.01.08 23:06 ygreko
- 30.01.08 23:17 krzysztofsf
- 30.01.08 23:39 dwr
- 31.01.08 09:40 gg
- 31.01.08 12:03 darnok
- 31.01.08 12:33 gg
- 31.01.08 14:06 darnok
- 31.01.08 20:43 ygreko
- 31.01.08 20:51 krzysztofsf
- 31.01.08 20:58 ygreko
- 31.01.08 21:02 krzysztofsf
- 31.01.08 21:15 ygreko
- 31.01.08 21:29 krzysztofsf
Najnowsze wątki z tej grupy
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
- Zapamiętana karta w aplikacji
- Velo -- zgłoszenie incydentu
- Velo -- kradzież czy bałagan?...
- Velo bank nie odpuszcza?...
- Velo jak zwykle bredzi...
- Od setki do setki...
- Velo ostrzega przed sobą?
- Nest -- polecenie
Najnowsze wątki
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem
- 2024-09-12 Zapamiętana karta w aplikacji
- 2024-09-11 Velo -- zgłoszenie incydentu
- 2024-09-10 Velo -- kradzież czy bałagan?...
- 2024-09-10 Velo bank nie odpuszcza?...
- 2024-09-05 Velo jak zwykle bredzi...
- 2024-09-01 Od setki do setki...
- 2024-08-30 Velo ostrzega przed sobą?
- 2024-08-29 Nest -- polecenie