  • 11. Data: 2012-06-29 12:48:03
    Temat: Re: Bałagan w polbanku czy próba oszustwa?
    Od: luc <b...@g...net>

    On 28 Cze, 18:53, " " <a...@g...pl> wrote:

    > Ciekawe, co się stało. Czyżby wyciekły dane? Ale jeśli tak, to czemu
    > wymieniają karty na nowe _o_takich_samych_numerach_? Ki czort?
    >
    > A może jakaś dywersja wobec nowych władz Rajfajzenowych? ;-)

    W ogóle to jakoś to tak na kolanie przygotowane. Karta nie została
    przyklejona do listu przewodniego. Stara karta kończy mi się pod
    koniec przyszłego roku, a ci tu piszą, że już wkrótce straci swoją
    ważność. Moja obecna jest bez chipa, więc mam zamiar jej używać tak
    długo, aż pasek się zetrze i przestanie być odczytywany przez
    terminale...

    pzdrwm
    luc

  • 12. Data: 2012-07-02 11:32:43
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    W dniu 27.06.2012 o 14:38 <a...@g...pl> pisze:

    Tez dzis dostalem nowa karte, ale ja skladalem reklamacje na jakosc
    plastiku. Karta przetwala nieco ponad rok, mysle, ze moglo byc nia
    wykonana moze w 400 transakcji z fizycznym uzyciem i zaczely sie pojawiac
    pekniecia, jedno centralnia na pasku (1/3 karty) drugie ponizej.
    Reklamacje oczywiecie uznali za bezzasadna. Dzis jednak nowa karta
    dotarla, niestety po interwencji za posrednictwem znajomych pracujacych w
    banku.
    Generalnie wiec jest ok, ale niesmak pozostal, bo bez znajomosci zapewne
    moglbym korzystac z karty Polbanku tylko przy transakcjach MO/TO/IO.

    MK

    Czy Wy też odkryliście taką prawidłowość na Waszych kartach... banki wydają
    karty na coraz dłuższy czas, a plastik jest coraz gorszy, za dawnych czasów
    karta citi po 2 latach intensywnego używania wyglądała jak nowa, teraz
    aliorowa rozpadła mi się po roku, a np taki sync wydał moją debetówkę na 5
    lat!! Ciekawe jak bedzie wygladała po roku (no chyba ze wprowadzą opłaty to
    bedzie wygladała jak nowa :) Szkoda im tych 2 zł co 3 lata żeby wymienić
    plastik na nowy?

    yossarian

  • 13. Data: 2012-07-02 12:21:07
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 02.07.2012 o 11:32 yoss <y...@s...wp.pl> pisze:

> [...]
    > ze wprowadzą opłaty to bedzie wygladała jak nowa :) Szkoda im tych 2 zł
    > co 3 lata żeby wymienić plastik na nowy?

    Koszt plastiku, jego personalizacja i wysylka to nieco wiecej niz 3PLN,
    mysle, ze spokojnie mozna to pomnozyc przez 8-10 razy. Wg. moich
    obserwacji karty sa juz mozno zuzyte po wykonaniu ok 300 transakcji, ale
    biorac pod uwage to, ze przecietny Polak korzysta z karty 1,5 raza w m-cu
    banki planuje zywotnosc kart na 3 lata...

    MK

  • 14. Data: 2012-07-02 17:10:38
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Moja dotychczasowa ERA niebieska z chipem jest ważna do 11/13. Też klika dni
    temu dostałem różowego T-Mobile'a na białym tle. Numer karty ten sam i ważna
    do 11/14. Jeżeli wydali to teraz, to i termin ważności powinien być na 3 lata
    (np. do 06/15 lub do 07/15).

  • 15. Data: 2012-07-02 23:30:52
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >"yoss" wrote a np taki sync wydał moją debetówkę na 5 lat!!

    Żartujesz?
    Sync-owa na 3 lata (06/15) jak wszystkie pozostałe. Z wyjątkiem BGŻ (4
    lata).

  • 16. Data: 2012-07-03 09:52:56
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

[...]

    To tak... ja jestem nietypowy jak i większość moich znajomych, że nie
    wspomnę o tej grupie ;-) karta jest używana czasem pare razy dziennie,
    codziennie płace Panu Kanapce, on woli platnośc kartą za 2 kanapki.
    Koszt plastiku, chipa i personalizacji i przygotowania do wysyłki to na
    pewno mniej niż 3 zł, ja napisałem 2, bo od moich czasów kiedy pracowałem w
    tej branży mogło się coś zmienić, nie wiem na ile podnosi koszt antena
    paypassowa, ale nie sądzę, żeby to musiało się jakoś mocno podrażać, a
    pozatym... nawet niech to kosztuje 10 zł na 3 lata, to i tak chyba sobie na
    mnie do odbiją, nie muszą do niczego dokładać, co najwyżej prezes bedzie
    musiał wymienić samochod co 4 miesiące a nie co 3.

    yossarian

  • 17. Data: 2012-07-03 09:56:15
    Od: "yoss" <y...@s...wp.pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

    > Żartujesz?
    > Sync-owa na 3 lata (06/15) jak wszystkie pozostałe. Z wyjątkiem BGŻ (4
    > lata).

    mój bład ;-) przepraszam, jestem jeszcze w 2010 roku i stad mi się wzieło 5
    lat, a faktycznie jest 3.

    yossarian

  • 18. Data: 2012-07-03 12:11:20
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu 03.07.2012 o 09:52 yoss <y...@s...wp.pl> pisze:

> [...]
    > koszt antena paypassowa, ale nie sądzę, żeby to musiało się jakoś mocno
    > podrażać, a pozatym... nawet niech to kosztuje 10 zł na 3 lata, to i tak

    Widzisz, ja mam aktualne dane, chip+paypass+mifare kosztuje wiecej... TOiP
    jest pisane bazujac na danych z calej populacji, a nie dla jednej osoby.
    Jesli jestes nietypowym klientem to na pewno dostaniesz karte bez oplaty,
    trzeba tylko pojsc niestandardowa sciezka.

    MK