  • 21. Data: 2006-01-07 23:39:40
    Temat: Re: Bank chce wyłudzić kasę....
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty wrote:

    > Ze zlodziejskiej Polski dla l. b w dalekich, uczciwych krajach prezencik:
    >
    > http://skocz.pl/prezentdlalb

    Ooo, dokładnie tego mu potrzeba.

  • 22. Data: 2006-01-09 07:27:45
    Od: "zch28" <z...@u...pl>

    > No tak, płacenie długów w terminie jest ewidentnie niekorzystne dla
    > dłużnika. Czas z tym skończyć!
    > Ciekawe czy wysyp tego rodzaju postów to skutek obniżonej temperatury,
    > czy szoku wywołanego zmianą na stanowisku ministra finansów ;-) ?

    O jakich ty długach piszesz?
    Mówimy tu o ukrytych opłatach które są sprytnie naliczane.
    Ja bym wolał jasną sytuację płacę np te 10 zł za obsługe konta i nie zastawia
    się na mnie chaczyków.
    Jak już weszliśmy do tej unii to możę także i u nas przyjmie się prawo chroniące
    interesy konsumenta.

    zch

  • 23. Data: 2006-01-09 08:24:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-09 08:27, osobnik zch28 stwierdził, iż:

    > Mówimy tu o ukrytych opłatach które są sprytnie naliczane.

    Ukrytych? Nie ma ich w TOiP?

    > Ja bym wolał jasną sytuację płacę np te 10 zł za obsługe konta i nie
    zastawia
    > się na mnie chaczyków.

    Haczyk nazywa się TOiP, a sposób na to, by nim nie był - przeczytać TOiP.

    > Jak już weszliśmy do tej unii to możę także i u nas przyjmie się prawo chroniące
    > interesy konsumenta.

    Zapoznanie się z cennikiem jest w Twoim interesie.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 24. Data: 2006-01-09 08:30:35
    Od: "zch28" <z...@u...pl>

    > btw. szkoda tylko, ze dostana go wszyscy, i ci co na pit i ci co tfu tfu na
    > krusie (w wiekszosci prawnicy-rolnicy hehe znowu rymy )

    Nie pluj na ciężko pracujących rolników, których średnia dochodowość wyniosi 40%
    dochodowości mieszkańców miasta.
    Nieprawidłowościom w KRUsie mówimy stanowcze NIE.
    Wspierajmy regiony i grupy społeczne mniej zamożne.
    No chyba że Unia powie NIE :-)

    zch

    PS. Ta Gilowska to chyba jakaś chorągiewka jest :-)

  • 25. Data: 2006-01-09 09:54:50
    Od: "zch28" <z...@u...pl>

    Nie wszystko co teraz jest zgodne z prawem musi być z nim zgodne zawsze.
    Patrz UOKiK.

    Wiemy wiemy. Sztab ludzi siedzi i kombinuje umowy i tabele opłat tak aby były
    zgodne sprawem i wydusiły max dużo kasy czesto poprzez wprowadzenie w błąd.
    Mają takie prawo ale i my mamy prawo o tym mówić i domagać się zmiany regulacji
    prawnych.
    Słyszałem że na umowach już nie wolno stosować róznych rozmiarów czcionki.
    Może pierwsza jaskółka :-)

    zch

  • 26. Data: 2006-01-09 10:06:00
    Od: Miernik <m...@f...org>

    zch28 <z...@u...pl> wrote:
    > Słyszałem że na umowach już nie wolno stosować róznych rozmiarów
    > czcionki.

    To bez sensu zupełnie i szkoda, bo do tej pory wiadomo było że
    najważniejsze jest napisane najmniejszą czczionką i to należy czytać
    najuważniej, a resztę można bardziej pobieżnie. A jak zabronią
    stosowania różnych czcionek to nie będzie tak łatwo wiadomo na co
    zwrócić uwagę. Kolejny idotyczny wymysł pseudochroniący ludzi bez
    instynktu samozachowawczego.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 27. Data: 2006-01-09 10:36:03
    Od: "zch28" <z...@u...pl>

> [...]
    > stosowania różnych czcionek to nie będzie tak łatwo wiadomo na co
    > zwrócić uwagę. Kolejny idotyczny wymysł pseudochroniący ludzi bez

    Jak już ktoś miał do czynienia z "instytucjami zaufania publicznego" to może i
    racja ale dla nowych mniej doświadczonych klientów to będzie lepsze rozwiązanie.

    zch

    PS. Gdyby wcześniej czytał tą grupę to bym pewnie trzymał się od banków z
    daleka.
    A tak to teraz musze sprawdzać czy przypadkiem nie pojawiała się nowa opłata
    (oczywiście nie doczytana przeze mnie) pilnować terminów i ciągle być czujnym
    czy przypadkiem nie chcą mnie wyrolować. Zeby jeszcze mieć ze 3k PLN pensji.
    Każdy grosz się liczy. Mam naprawdę ważniejsze sprawy na głowie o żonie przy
    nadziei nie wspominając.

  • 28. Data: 2006-01-09 10:48:51
    Temat: Re: Re: Bank chce wyłudzić...
    Od: "titus_andronicus" <m...@w...pl>

> [...]
    >pensji.
    >Każdy grosz się liczy. Mam naprawdę ważniejsze sprawy na głowie o żonie

    Biedaku, ty byłbyś szczęśliwy dopiero w Korei Północnej.
    Tam i myśleć nie trzeba, i czytać nie trzeba umieć, i banków nie ma, i
    kodowanie nie powoduje tylu kłopotów...
    A jak każdy grosz się liczy, to po co tracisz czas i pieniądze na zabawy w
    internecie?

    Pozdr. jk
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 29. Data: 2006-01-09 13:34:27
    Od: "zch28" <z...@u...pl>

> [...]
    > kodowanie nie powoduje tylu kłopotów...
    > A jak każdy grosz się liczy, to po co tracisz czas i pieniądze na zabawy w

    Staram się jak mogę. Z internetu zdobywam wiedzę dzieki której szybciej wykonuję
    swoją pracę i oczywiście dowiaduję się o praktykach "instytucji zaufania
    publicznego".
    Jak znajdę następną chwilkę wolnego czasu nieomieszkam poprawić też kodowania po
    ostatnim padnięciu HD.
    Myśleć jeszcze o rachunku bankowym. Kurde ja płace za usługe i chce mieć ją
    jasno i czytelnie sprecyzowaną. Czy to za duże wymagania?

    zch