  • 41. Data: 2002-06-27 07:29:16
    Temat: Re: Bank dla spółki z dostęprzem przez internet.
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ljojhusuc7lf6kgs17f1o0k649vthm43bt@4ax.com...
    > Urzędowi do stałej kontroli nad zasobami oraz do stałego przypływu
    > gotówki.

    Ale PO CO???????

    > Może, ale ma wyjaśnienie.

    Widziałeś jak się prowadzi firmę w jakimś cywilizowanym Państwie? W Anglii
    nikt nie rozlicza w małej firmie VATu i podatku dochodowego co miesiąc! Bo
    pytam jeszcze raz - co to Państwu da? Państwo nie jest w stanie twórczo
    wykorzystać takich informacji.

    K. Kowalski

  • 42. Data: 2002-06-27 19:20:40
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 27 Jun 2002 09:27:18 +0200), "Krzysztof
    Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> był(a) napisał(a):

    >No to przecież sam sobie odpowiedziałeś. Parafrazując:
    >" [sc - przyp. mój] dla uproszczenia księgowości [i prowadzenia biznesu -
    >przyp. mój]. Każda z form coś daje."
    >" [Spółka jawna - przyp. mój] też coś daje - lepszy obraz przedsiębiorstwa.
    >Dlatego część ludzi, choć nie musi, ją prowadzi."

    ALE CO DAJE JAWNA?

    >O to właśnie chodzi - różnice subiektywne tak samo jak przy rodzaju
    >księgowości. Generalnie czym prościej tym łatwiej, ale jeśli ktoś potrzebuje
    >bardziej zaawansowanej formy - to jego wolność.

    Zaawansowanej? Ale czym się różni? Tego nie umiem się dowiedzieć...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 43. Data: 2002-06-27 19:22:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 27 Jun 2002 09:29:16 +0200), "Krzysztof

    >Ale PO CO???????

    Gdyż celem US jest pozyskiwanie zasobów dla Państwa Polskiego. WObec
    czego wprowadzno mechanizmy mające na celu dopilnowanie obywateli w
    odprowadzaniu podatków.

> [...]
    >pytam jeszcze raz - co to Państwu da? Państwo nie jest w stanie twórczo

    A to inksza inkszosć... Choć Dochodowy w małej firmie mozesz co pół
    roku... Więc częściwo jest, jak chcesz...

  • 44. Data: 2002-06-28 09:57:29
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Gdyż celem US jest pozyskiwanie zasobów dla Państwa Polskiego. WObec
    > czego wprowadzno mechanizmy mające na celu dopilnowanie obywateli w
    > odprowadzaniu podatków.

    Gadasz jak urzędnik z US albo poseł Ligi Polskich Rodzin :-(((

    > A to inksza inkszosć... Choć Dochodowy w małej firmie mozesz co pół
    > roku... Więc częściwo jest, jak chcesz...

    PIT-5 co pół roku??? Chętnie bym skorzystał - tylko jak?

    K. Kowalski

  • 45. Data: 2002-06-28 11:25:48
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 28 Jun 2002 11:57:29 +0200), "Krzysztof

    >Gadasz jak urzędnik z US

    Pytałeś o wyjaśnienie, wiec wyjaśniam. A że z ich punktu widzenia --
    no cóż, właśnie taki punkt widzenia najprezycyjniej to wyjaśnia, gdyż
    z niego wyszły te przepisy.

    >albo poseł Ligi Polskich Rodzin :-(((

    Masz coś przeciwko LPR?

    >PIT-5 co pół roku??? Chętnie bym skorzystał - tylko jak?

    Szczegółów nie znam, bo mam same straty, więc i tak nie składam.
    Jeśli masz małe dochody, możesz na początku roku zadeklarować, że
    będziesz składał pit5 półrocznie. Tyle, że wtedy składasz chyba
    niezależnie od dochodów.

    Szczegóły: news://pl.soc.prawo.podatki

  • 46. Data: 2002-06-28 12:04:18
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > Pytałeś o wyjaśnienie, wiec wyjaśniam. A że z ich punktu widzenia --
    > no cóż, właśnie taki punkt widzenia najprezycyjniej to wyjaśnia, gdyż
    > z niego wyszły te przepisy.

    Z punktu widzenia Stalina przesiedlenia były słuszne...

    > Masz coś przeciwko LPR?

    ROTFL :-)))

> [...]
    > Jeśli masz małe dochody, możesz na początku roku zadeklarować, że
    > będziesz składał pit5 półrocznie. Tyle, że wtedy składasz chyba

    Hmmm - to brzmi zachęcająco - tylko czy nie jest to dla rolników? Tak jest z
    VATem co kwartał.

    K. Kowalski