-
1. Data: 2009-01-24 14:13:13
Temat: Bank ma obowiązek poinformowanie klienta o zmianach
Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
Wyczytane w branżowej gazecie:
Bank ma obowiązek poinformowania klienta o zmianach w taryfie opłat i
prowizji. Wynika to z art. 384(1) kc.
Niewystarczające jest zamieszczenie tej informacji w prasie, na tablicach w
placówce banku czy w na stronie www gdyż jest to info skierowane do
nieoznaczonego adresata.
Bank powinien wysłać papierową informację każdemu klientowi.
Jeżeli klient korzysta z bankowości internetowej - wystarczające jest
wyświetlenie takiej informacji zaraz po zalogowaniu lub przesłanie listu
elektronicznego "wewnętrzną pocztą elektroniczną".
Dla klientów korzystających z bankowości telefonicznej... komunikat głosowy
zaraz po zalogowaniu (jeśli istnieje system logowania) lub komunikat
wstepny w oczekiwaniu na konsultanta.
--
Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kontakt z kw1618 przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii