eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Bank ma obowiązek poinformowanie klienta o zmianach
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2009-01-24 14:13:13
    Temat: Bank ma obowiązek poinformowanie klienta o zmianach
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Wyczytane w branżowej gazecie:
    Bank ma obowiązek poinformowania klienta o zmianach w taryfie opłat i
    prowizji. Wynika to z art. 384(1) kc.
    Niewystarczające jest zamieszczenie tej informacji w prasie, na tablicach w
    placówce banku czy w na stronie www gdyż jest to info skierowane do
    nieoznaczonego adresata.

    Bank powinien wysłać papierową informację każdemu klientowi.
    Jeżeli klient korzysta z bankowości internetowej - wystarczające jest
    wyświetlenie takiej informacji zaraz po zalogowaniu lub przesłanie listu
    elektronicznego "wewnętrzną pocztą elektroniczną".

    Dla klientów korzystających z bankowości telefonicznej... komunikat głosowy
    zaraz po zalogowaniu (jeśli istnieje system logowania) lub komunikat
    wstepny w oczekiwaniu na konsultanta.


    --
    Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia
    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt z kw1618 przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1