  • 1. Data: 2003-08-26 10:54:38
    Temat: Zakladanie konta w mBank
    Od: "Alkoholik" <s...@h...com>

    Jak to wyglada to zakladanie konta w mBank. Zrobilem to poprzez strone i
    formularz w Allegro, bo w zamian oferuja mi 20zl nagrody na rachunku w moich
    platnosciach. Wypelnilem formularz i wyslalem kilka dni temu. I teraz nie
    wiem co dalej. Czy ktos z mBank oddzwoni czy cos przysla? Jesli tak to
    kiedy?

  • 2. Data: 2003-08-26 12:25:55
    Temat: Re: Zakladanie konta w mBank
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alkoholik" <s...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > platnosciach. Wypelnilem formularz i wyslalem kilka dni temu. I teraz nie
    > wiem co dalej. Czy ktos z mBank oddzwoni czy cos przysla? Jesli tak to

    Trzeba się uzbroić w cierpliwość. Miesiąc i będziesz miał w pełni otwarte
    konto.
    Możesz też zadzwonić do nich i popytać :-))

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-08-26 13:08:24
    Od: "Kre" <x...@x...pl>

> [...]
    > platnosciach. Wypelnilem formularz i wyslalem kilka dni temu. I teraz nie
    > wiem co dalej. Czy ktos z mBank oddzwoni czy cos przysla? Jesli tak to

    Po dwóch tygodniach zadzwoń na mLinię i zapytaj się czy twój rachunek jest
    już otwarty, jeśli tak pozostaje ci poprosić o aktywowanie kanałów
    (Internet, Wap etc.) oraz zamówić darmową kartę VE (jeśli chcesz). Gdy
    przyślą ci kartę musisz ją aktywować przez mLinię.
    Pozdr.

  • 4. Data: 2003-08-26 14:00:42
    Od: "Alkoholik" <s...@h...com>

    "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > konto.
    > Możesz też zadzwonić do nich i popytać :-))

    Ze co ???!!! Miesiac ???!!!!!

  • 5. Data: 2003-08-26 14:57:23
    Od: "Alkoholik" <s...@h...com>

    "Kre" <x...@x...pl> wrote in message news:bifm3p$mhp$1@taurus.webcorp.pl...
> [...]
    > (Internet, Wap etc.) oraz zamówić darmową kartę VE (jeśli chcesz). Gdy
    > przyślą ci kartę musisz ją aktywować przez mLinię.

    Zadzwonila Pani-katarynka i etap pierwszy czyli otwarcie e-konto i e-max
    oraz aktywacja dostapu przez internet juz za mna i to dziala. Teraz czekam
    na te hasla aby moc robic przelewy oraz umowe.

  • 6. Data: 2003-08-26 19:37:42
    Od: "Krecony" <u...@W...onet.pl>

    > Ze co ???!!! Miesiac ???!!!!!

    Jesli bedzie tak jak ze mna to miesiac masz jak w banku :-) A poza tym dzwonic,
    dzwonic i jeszcze raz dzwonic.
    Pozdrawiam,
    Krecony

  • 7. Data: 2003-08-26 20:27:04
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Krecony <u...@W...onet.pl> napisał w

    > Jesli bedzie tak jak ze mna to miesiac masz jak w banku :-)

    Nie tylko Ty tak miałeś. Miesiąc to mBanku standard.

    > A poza
    > tym dzwonic, dzwonic i jeszcze raz dzwonic.

    Czy będzie dzwonić, czy nie, to konto będzie w pełni funkcjonalne
    dopiero za miesiąc.
    :)
    --
    Pozdrowienia