  • 1. Data: 2004-01-16 10:17:31
    Temat: Bankomat BZWBK.....czy ma wystajace czesci?
    Od: p...@o...pl

    Czesc,
    Zastanawiam sie czy bankomaty w/w banku maja wystajacy z obudowy uchwyt na
    karte? Jesli ktos z Was ma jakas fotke ich bankomatu to chetnie rzuce okiem na
    nia. Chodzi mi po prostu o to czy czasem nie przydazyl mi sie jakis skimming.

  • 2. Data: 2004-01-16 10:46:04
    Temat: Re: Bankomat BZWBK.....czy ma wystajace czesci?
    Od: "Janusz U" <j...@o...pl>

    Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czesc,
    > Zastanawiam sie czy bankomaty w/w banku maja wystajacy z obudowy uchwyt
    na
    > karte?
    A jaki to był bankomat? Z opuszczaną osłoną czy bez?
    Ten z osłoną na pweno ma.
    Pozdrawiam
    Janusz

  • 3. Data: 2004-01-16 13:52:33
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    na
    > nia. Chodzi mi po prostu o to czy czasem nie przydazyl mi sie jakis skimming.

    Z tymi bankomatami BZWBK co mialem do czynienia to wiekszosc miala wystajaca
    czesc do wprowadzania karty.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-01-16 14:00:18
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > Z tymi bankomatami BZWBK co mialem do czynienia to wiekszosc miala
    wystajaca
    > czesc do wprowadzania karty.

    Hmmm... A może by tak zrobić wspólnymi siłami taką 'encykopedię' bankomatów.
    Znaczy zdjęcie każdego typu bankomatu każdej sieci, potem umieścić w jakimś
    wortalu. To nie byłoby aż takie trudne. Jeśli pomysł ktoś podchwyci, ja
    oferuję także popstrykanie okolicznych bankomatów.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 5. Data: 2004-01-16 18:33:20
    Od: "Piter" <p...@o...pl>

> [...]
    > wortalu. To nie byłoby aż takie trudne. Jeśli pomysł ktoś podchwyci, ja
    > oferuję także popstrykanie okolicznych bankomatów.

    Jesli o mnie chodzi to tez moge sie podjac popstrykania. Potem to zlozyc do
    kupy i
    powiesic stronke to tez nie powinien byc problem. Tylko wypadaloby sie
    dowiedziec
    ile typow bankomatow jest uzywanych.
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-01-16 18:53:38
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    > powiesic stronke to tez nie powinien byc problem. Tylko wypadaloby sie
    > dowiedziec
    > ile typow bankomatow jest uzywanych.

    wiesz (wiecie) :-))
    - jesli podchwycicie problem (a calkiem ciekawy) to stronka rozrosinie sie z
    czasem
    rzeba tylko zaczac - a i odpowiedz sama pojawi sie po jakims czasie :-)
    ps
    taka stronke ze zzblizeniami - chetnie wstawie do 'ulubione' :-)

  • 7. Data: 2004-01-16 22:18:04
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl> napisał w wiadomości

    > ps
    > taka stronke ze zzblizeniami - chetnie wstawie do 'ulubione' :-)

    projekt został rozpoczęty :-)