  • 11. Data: 2009-01-09 22:16:56
    Temat: Re: Bankomat bez VISA, bez EC/MC
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:gk8bnn$2rb5$2@opal.icpnet.pl...
    > widziałem kiedyś bankomat BS, na którym było info, że obsługuje karty
    > wydane TYLKO przez bank, który znajdował się obok

    Ale to najpewniej musiało być bardzo dawno temu. Teraz chyba byłby to
    większy kłopot, niż zrobienie uniwersalnego.

  • 12. Data: 2009-01-09 22:59:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Fri, 9 Jan 2009 17:37:28 +0000 (UTC)
    "Piotr Miecznikowski" <p...@g...pl> wrote:

    > Czyli jak rozumiem czynny bankomat Eurobanku odczyta kartę Maestro
    > lub Mastercard?

    Mi ostatnio Maestro z Alior bankomat Eurobanku nie przyjął, wywalił
    jakiś błąd ale nie pamiętam. Jutro może będę przechodził to sprawdzę
    czy to był wybryk jednorazowy czy raczej zamierzone działanie ;)

    Xenocide

  • 13. Data: 2009-01-09 23:02:25
    Od: BK <b...@g...com>

    On 9 Sty, 21:23, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > widziałem kiedyś bankomat BS, na którym było info, że obsługuje karty
    > wydane TYLKO przez bank, który znajdował się obok

> [...]

    Pewnie bylo to info majace charakter zyczeniowy ;-)

  • 14. Data: 2009-01-10 10:40:03
    Od: "czak norris" <c...@n...pl>

    Użytkownik "miecznik" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 1. Jakie bankomaty w Polsce nie obsługują kart VISA?
    > 2. Jakie bankomaty w Polsce nie obsługują kart Maestro lub Mastercard?

    Niektóre/nowe(?) bankomaty Polbanku? Kiedyś chciałem skorzystać z bankomatu
    w świeżym oddziale przy metro wilanowska i powiedzieli mi, że nie ma takiej
    możliwości, gdyż ów bankomat obsługuje na razie tylko ich karty, ale za
    kilka-kilkanaście dni będzie obsługiwał wszystkie.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)

  • 15. Data: 2009-01-10 11:05:58
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    xbartx pisze:

    > Mi ostatnio Maestro z Alior bankomat Eurobanku nie przyjął, wywalił
    > jakiś błąd ale nie pamiętam. Jutro może będę przechodził to sprawdzę
    > czy to był wybryk jednorazowy czy raczej zamierzone działanie ;)

    Podobnie, mnie eurobankowy nie przyjął czipowej karty ing.