  • 1. Data: 2009-01-09 18:35:48
    Temat: Citi KK - bledny algorytm marketingowy?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mam KK w Citi. Co kilka miesiecy dzwoni do mnie konsultant
    i pyta, czy bym nie chciał rozłoźyć spłaty na raty
    bo 'widzi, ze mam wykorzystane duzo limitu, a po rozłożeniu
    na raty odsetki są niższe', a mogłby się wysilić i sprawdzić
    że zawsze 100% spłacam w terminie i nie płacę żadnych odsetek.

    a.

  • 2. Data: 2009-01-09 20:10:28
    Temat: Re: Citi KK - bledny algorytm marketingowy?
    Od: "krzysd" <kmd.solutions@WYTNIJ_TOhotmail.com>

    Do mnie dzi&para; dzwoni&sup3;a Pani z Millennium. 5 minut gadki o niczym...
    Wyliczy&sup3;a mi, &iquest;e moje 3 zakupy na 1000z&sup3; mo&iquest;e mi
    roz&sup3;o&iquest;y&aelig; na 12 rat i odsetki to razem 50z&sup3;.

    Jaka&para; chyba m&sup3;oda dziewczyna, przej&ecirc;ta swoj&plusmn; funkcj&plusmn;,
    bo m&oacute;wi&sup3;a tylko tym ich proceduralnym be&sup3;kotem i
    dzi&ecirc;kowa&sup3;a mi dwa razy za 1,5 sekundowy czas mojego oczekiwania na te jej
    kalkulacje :)

    Wi&ecirc;c m&oacute;wi&ecirc; do niej: A co Pani na to, &iquest;e ja dzi&ecirc;ki
    Waszej karcie i lokatach zdoby&sup3;em od Was 76z&sup3; na odsetkach przez ostatnie 3
    miesi&plusmn;ce? Mam Wam to teraz odda&aelig; w odsetkach? Nic z tego -
    kontynuuj&ecirc; intensywne korzystanie, za kart&ecirc; ju&iquest; Wam nie
    zap&sup3;ac&ecirc;, bo wyrobi&sup3;em limit, nadwy&iquest;ki odk&sup3;adam na lokaty,
    ustawi&sup3;em poziom sp&sup3;aty na 100%, &iquest;eby mie&aelig; pewno&para;&aelig;,
    &iquest;e widz&ecirc; w systemie ile jestem winien do ko&ntilde;ca grace period i
    wykorzystuj&ecirc; kart&ecirc; i Was na maxa, bo to Wy jeste&para;cie dla mnie, a nie
    ja dla Was, a kas&ecirc; i tak macie na interchange.

    A ona: Hm, hm, hm... Zapraszamy, dzi&ecirc;kujemy, ca&sup3;usy, buzi, buzi...

    I tyle.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://www.money.pl

  • 3. Data: 2009-01-10 07:34:20
    Od: otrov <o...@w...pl>

    krzysd pisze:
> [...]
    wykorzystuj&ecirc; kart&ecirc; i Was na maxa, bo to Wy jeste&para;cie dla mnie, a nie
    ja dla Was, a kas&ecirc; i tak macie na interchange.

    50zł odsetek na 12 miesięcy to 5%. Całkiem fajna oferta. Na lokacie na
    taki czas można więcej wyciągnąć po odjęciu belki (np. poprzez OpenFinance).

    Trzeba było poprosić o potwierdzenie, że to całkowite koszty, zapisać
    dane dzwoniącej i poprosić o takie rozłożenie.

    A później wyegzekwować kredyt na taki niski procent (jeśliby nie chcieli
    dać to mógłbyś ich oskarżyć o namawianie do niekorzystnego zarządzania
    majątkiem).

    o.

  • 4. Data: 2009-01-10 11:26:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Sat, 10 Jan 2009 08:34:20 +0100
    otrov <o...@w...pl> wrote:

    > Trzeba było poprosić o potwierdzenie, że to całkowite koszty, zapisać
    > dane dzwoniącej i poprosić o takie rozłożenie.

    Jakby się w końcu uparł i doprosił o przedstawienie RRSO to przekonałby
    się, że kredyt tak wcale kolorowo nie wygląda. Zobacz w archiwum grupy,
    bo było już o tym nie raz i nie dwa.

    Xenocide