  • 1. Data: 2007-01-15 18:07:35
    Temat: Splata karty Money.pl
    Od: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>

    Witam,

    Nie rozumiem pewnej rzeczy, zwiazanej z karta Money.pl i mam nadzieje,
    ze ktos z uzytkownikow moze rozwiac moje watpliwosci.

    Mam karte, na ktorej mialem minimalana kwote splaty ~80 zl oraz kredyt
    Ratio, uruchomiony w karcie, z rata 170 zl.

    Wplacilem jednym przelewem, na rachunek karty 300 zl. Wplata dotarla na
    konto karty, ale w szczegolach nadal widze, ze kwota minimalna jest
    wymagana.

    Dzwonilem przed chwila na infolinie, ale gosc tak mi nakrecil, ze
    rozumiem teraz jeszcze mniej, niz przed rozmowa.

    Jak to jest: czy wplacajac jednym przelewem kwote minimalna splata+rata
    kredytu jestem "na czysto"? Mam sie nie przejmowac tym, co pokazuje mi
    WBK24?

    Bede wdzieczny, za wyjasnienia.

    --
    Remember that you're perfect; God makes no mistakes <Bon Jovi>

    Karol KAKUS Nawrot -- k...@a...gwshm.edu.pl

  • 2. Data: 2007-01-15 20:33:44
    Temat: Re: Splata karty Money.pl
    Od: darek <b...@h...pl>

    Karol Nawrot napisał(a):

    > Bede wdzieczny, za wyjasnienia.

    Wielkość kwoty minimalnej i termin do zapłaty zostaną zaktualizowane po
    upływie terminu płatności. Jeśli wplaty nie bedzie - kwote tę zobaczysz
    w poz. zaległa opłata minimalna + wszelkie konsekswencje z tego wynikające.
    Nie ma się więc czym przejmować jeśli kwotę tę przelałeś na konto karty
    w terminie.
    darek

  • 3. Data: 2007-01-15 21:18:33
    Od: Karol Nawrot <k...@a...gwshm.edu.pl>

    darek napisał(a):
> [...]
    > Nie ma się więc czym przejmować jeśli kwotę tę przelałeś na konto karty
    Hmmm... To dzieki bardzo, za uspokojenie.

    Ale tak swoja droga, nie mogli zrobic czegos w stylu - "Wplata minimalna
    uznana. Dziekujemy"?

    Dzieki bardzo, za informacje.

  • 4. Data: 2007-01-15 21:58:40
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Ale tak swoja droga, nie mogli zrobic czegos w stylu - "Wplata minimalna
    > uznana. Dziekujemy"?
    >
    > Dzieki bardzo, za informacje.

    zawsze jak spłacam kartę z BZ WBK to na historii rachunku pojawia się
    komunikat: "dziękujemy za dokonanie wpłaty" czy cuś podobnego

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-01-17 14:05:07
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > zawsze jak spłacam kartę z BZ WBK to na historii rachunku pojawia się
    > komunikat: "dziękujemy za dokonanie wpłaty" czy cuś podobnego

    Potwierdzam. Co prawda z kilkugodzinnym opóźnieniem, ale jest.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Loret